Plastic rand laat los van glasplaat(iPhone 4s) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sindskort in het bezit van een iPhone 4s. Nu viel mij vandaag op dat er kiertjes ontstaan tussen de glasplaat en het plastic ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Plastic rand laat los van glasplaat(iPhone 4s)
Ik ben sindskort in het bezit van een iPhone 4s. Nu viel mij vandaag op dat er kiertjes ontstaan tussen de glasplaat en het plastic randje.(voorkant).dit geeft een vervorming weer aan de zijkant. Het lijkt net of de lijmlaag loslaat. Ik vrees dat het nog erger gaat worden.
Nog meer mensen die hier last van hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je er iets raars mee gedaan ofzo? laten vallen?
|
|
|||
|
|||
Lastig voor je dat dit gebeurt gewooon terug naar de apple store en nieuwe claimen.
wat ik wel grappig vind is dat wanneer je deze glasplaat vervangen zou hebben dat er dan meteen gezegd zou worden dat het imitatie is .. Bij deze beste mensen is dat sprookje dus uit de wereld geholpen. origineel of imitatie maakt allemaal geen snars uit je hebt geluk of pech . ik hoop voor je dat je gewoon een nieuwe kunt krijgen |
|
||||
|
||||
Klinkt nogal apart, heb het nooit eerder gehoord. Heb je misschien een foto van de bewuste plek? Als ik het goed begrijp laat het plastic los?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laat mijn scherm langzaam los? | Ovi! | iPhone algemeen | 18 | 01-11-16 19:13 |
muteknop laat los | Arie 23 | Archief | 1 | 15-06-09 20:27 |
Behuizing/scherm laat los | Kyhd | iPhone algemeen | 41 | 15-06-09 17:28 |
Voorzijde iphone van glas of plastic? | MP3-junky | iPhone algemeen | 7 | 08-10-07 13:17 |
|
|