Iphone 4s geen activatie mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren mijn nieuw iphone 4s 16 gb mogen ontvangen (uit de apple store). 'Maar helaas kan ik deze niet activeren, ook heb ik een restore ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s geen activatie mogelijk
Gisteren mijn nieuw iphone 4s 16 gb mogen ontvangen (uit de apple store).
'Maar helaas kan ik deze niet activeren, ook heb ik een restore gedaan maar ook hierna wil het toestel niet activeren. De sim werkt, ook heb ik een andere sim in de iphone proberen te stoppen maar ook dit werkt niet. Volgens Apple zou het te druk kunnen zijn op de activatie servers (gisteren 1700) maar tot op heden kan ik nog steeds neit activeren. Zijn er meer mensen met dit zelfde probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ligt denk ik eerder aan je simkaart je hebt de nieuwste microsimkaart nodig voor de 4S de oude werkt niet goed in de 4S
|
|||
|
|||
Nee zolang er geen ruchtbaarheid aan gegeven wordt door iphoneclub en anderen gerelateerde internet sites als providers, zal bijna iedereen met z'n nieuwe 4s dit probleem houden !!!
Idd even controleren of je een SFF simkaart hebt, als je die hebt en het werkt nog niet, dan de simpin er even af halen. Daarna naar IOS 5.0.1. updaten, daarna kun je (in mijn en een aantal bekende gevallen) simpin weer gebruiken. |
|
|||
|
|||
Ik wil even zeggen
Ik wil even zeggen....
Jullie zijn de helden van het weekend Hij doet het en ik ben als een gek naar de stad geraced om een andere simkaart te halen ! TOPTOPTOP inderdaad met een nieuwe simkaart doet hij het dus ! |
|
||||
|
||||
Eigenlijk had je dit met de zoekfunctie makkelijk zelf kunnen vinden en oplossen !
|
|||
|
|||
niet zeuren willian en wees net zo blij als mij :-D.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
activatie niet meer mogelijk na 5.0 update | firaz | iPhone algemeen | 8 | 08-11-11 18:15 |
Waarom geen activatie | stevenflappy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 01-08-11 08:12 |
iPhone 3GS: 4.2.1 unlock&activatie maar geen netwerk service | ceylanbey | Unlock | 3 | 17-03-11 20:40 |
iPhone 3GS: 06.15.00 unlock & activatie maar geen netwerk | Robe187 | Unlock | 2 | 07-02-11 19:37 |
iPhone: Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :( | Seppe | Jailbreak | 0 | 04-08-10 21:53 |
|
|