4S vibratie ratel - ervaringen gevraagd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, een vraagje voor de mensen met een 4S. Heeft iedereen last van de vibratie ratel wanneer je telefoon gaat? Het is niet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S vibratie ratel - ervaringen gevraagd
Beste forumleden, een vraagje voor de mensen met een 4S. Heeft iedereen last van de vibratie ratel wanneer je telefoon gaat? Het is niet de 'stille' trilling maar een duidelijk horend gezoem. Ik zit nu vanaf mijn iPhone dus ik plaats even geen filmpje maar er zwerven filmpjes rond met de zogenoemde 'vibration' rattle.
Mijn vraag is: heb jij een 4S en hier géén last van? Meld het aub, want dan ga ik wellicht mijn iPhone opsturen voor vervanging want het probleem begint me een beetje te irriteren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja heb het ook, en mijn tweede had het ook. De eerste dag denk je "whow hij heeft het niet" en bij dag 10 denk je "hmmm ik hoor het weer"
Er klappert iets tegen de kast van de telefoon tja...dat ik een geel scherm terug kreeg vond ik erger dan de vibra-ratel achteraf. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb mijne ook vrijdag binnen gekregen, en ik had het zelfde probleem,,
Apple heeft mij vandaag terug gebeld en krijg een nieuwe opgestuurd, Ben benieuwd of deze dat ook heeft |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik begin me ook blauw te irriteren aan de iVuvuzela. Erg slecht dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die dit probleem hebben, mensen die het niet melden vinden het waarschijnlijk niet echt storend of denken dat het normaal is.. Lijkt me overduidelijk een fabrieksfout. |
|
||||
|
||||
Aan de mods!!! Kunnen de topics met hetzelfde probleem samengevoegd worden. Nu zijn er al een paar stuks van
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen zijn kennelijk te lui om te zoeken? 1. 2. 3. 4. 5. 6. Edit: Niks ten nadele voor de topic starter van dit topic. Je komt het tegen met allerlei topics die worden geopend. Laatst gewijzigd door decx; 15-11-11 om 01:17. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ratel iPhone 4S | iTimvd | iPhone algemeen | 7 | 13-11-11 18:35 |
Iphone 2G Vibratie werkt niet | I Jonkie I | iPhone algemeen | 0 | 23-01-10 15:24 |
Langere vibratie bij ontvangen sms | chonazz | iPhone algemeen | 49 | 18-01-10 01:08 |
|
|