Laptop herkent geresette iPhone niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de aanschaf van een nieuw iPhone, wilde ik mijn oude iPhone volledig resetten. Ik deed dit met de power/home button knop en in eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laptop herkent geresette iPhone niet meer
Na de aanschaf van een nieuw iPhone, wilde ik mijn oude iPhone volledig resetten. Ik deed dit met de power/home button knop en in eerste instantie leek hij ook succesvol gereset te zijn.
Vervolgens viel m'n iPhone uit en telkens als ik op de powerbutton druk krijg ik de melding dat de batterij leeg is (lege batterij met rode streep en een flash eronder + een lichtnet symbool). Wanneer ik de USB-kabel erin stop verdwijnt het pijltje en het lichtnet symbool maar geeft hij niet het symbool aan dat hij aan het opladen is en wordt hij tevens niet herkend door m'n laptop (ook op macbook geprobeerd). Na een minuut krijg ik wel ineens het apple-logo te zien en lijkt het even alsof hij wordt opgestart, hier blijft hij echter in hangen en zo gaat het keer op keer. Samenvatting: iPhone reageert nergens op na resetten en wordt niet herkend door laptop en/of iTunes. Wie o wie kan mij vertellen wat hier aan de hand is. Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wellicht een defecte kabel, maar meer voor de hand liggend is een vuile dockconnector.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. | Chrisjeb | iPhone algemeen | 25 | 06-05-12 02:47 |
iTunes/ laptop reageert niet meer op iPhone?! | Dim | iTunes | 7 | 01-11-10 22:25 |
Windows XP laptop herkent iPad niet | ErikKlein | iPad algemeen | 2 | 25-07-10 12:19 |
pc herkent iphone niet meer | thecrew_82 | iPhone algemeen | 10 | 02-09-08 11:27 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|