Hoge gsm rekening discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch lijkt dat me heel stug.. dat het Photostream of een andere iCloud dienst is. Bij mij(!) werken die diensten alleen maar als ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch lijkt dat me heel stug.. dat het Photostream of een andere iCloud dienst is. Bij mij(!) werken die diensten alleen maar als ik mijn Wi-Fi aan heb staan. Gebruik je een programma iWork (Pages, Numbers, Keynote) op je telefoon? Maak je een back-up op iCloud?
Misschien moet je even een monitor App downloaden die je waarschuwt als je bij je limiet komt. Ik zit zelf onbewust ook redelijk hoog in het data verbruik. Erg fijn voor je dat de factuur is kwijtgescholden. Wel service van Mobistar aangezien je het in principe gewoon hebt verbruikt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier een uitleg over Photostream van een andere Apple winkel:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ondanks dat het puur over documenten en gegevens gaat zou ik toch daar in de settings/icloud/documenten en gegevens even uitschakelen dat hij per mobiele data naar icloud backupd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Werkt ook goed, voordeel bij deze twee is dat je je eigen abbo ( ook vodafone dus bijv ) gewoon in kan stellen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toren hoge rekening | JvanGessel | KPN | 17 | 25-09-11 16:46 |
hoge internet rekening? | Mickeymii | Wi-Fi | 6 | 21-04-10 12:10 |
Te hoge Itunes rekening | Sinan | iPhone Apps | 7 | 28-08-09 10:50 |
Hoge rekening KPN | j078 | KPN | 14 | 14-03-09 04:49 |
hoge telefoon rekening! | yuur | Odido (T-Mobile) | 8 | 17-01-09 03:02 |
|
|