//

Hoge gsm rekening

Hoge gsm rekening discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch lijkt dat me heel stug.. dat het Photostream of een andere iCloud dienst is. Bij mij(!) werken die diensten alleen maar als ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-11-11, 20:14
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Toch lijkt dat me heel stug.. dat het Photostream of een andere iCloud dienst is. Bij mij(!) werken die diensten alleen maar als ik mijn Wi-Fi aan heb staan. Gebruik je een programma iWork (Pages, Numbers, Keynote) op je telefoon? Maak je een back-up op iCloud?

Misschien moet je even een monitor App downloaden die je waarschuwt als je bij je limiet komt. Ik zit zelf onbewust ook redelijk hoog in het data verbruik.

Erg fijn voor je dat de factuur is kwijtgescholden. Wel service van Mobistar aangezien je het in principe gewoon hebt verbruikt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-11-11, 20:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hier een uitleg over Photostream van een andere Apple winkel:

Citaat:
Take a photo on an iOS device. Or import a photo from your digital camera to your computer. iCloud automatically pushes a copy of that photo over any available Wi-Fi or Ethernet connection to the Photos app on your iOS devices, iPhoto or Aperture on your Mac, and the Pictures Library on your PC. You can even view your Photo Stream album on your Apple TV. So you can show off your shots to friends and family from whichever device you’re using at the time.
Apple - iCloud - New photos on all your devices.
  #23  
Oud 17-11-11, 20:44
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Toch lijkt dat me heel stug.. dat het Photostream of een andere iCloud dienst is. Bij mij(!) werken die diensten alleen maar als ik mijn Wi-Fi aan heb staan. Gebruik je een programma iWork (Pages, Numbers, Keynote) op je telefoon? Maak je een back-up op iCloud?

Misschien moet je even een monitor App downloaden die je waarschuwt als je bij je limiet komt. Ik zit zelf onbewust ook redelijk hoog in het data verbruik.

Erg fijn voor je dat de factuur is kwijtgescholden. Wel service van Mobistar aangezien je het in principe gewoon hebt verbruikt.
Kpn en hi hebben gratis datameters in de appstore die behoorlijk gedetailleerd je verbruik laat zien.

En ondanks dat het puur over documenten en gegevens gaat zou ik toch daar in de settings/icloud/documenten en gegevens even uitschakelen dat hij per mobiele data naar icloud backupd.
  #24  
Oud 17-11-11, 20:48
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Kpn en hi hebben gratis datameters in de appstore die behoorlijk gedetailleerd je verbruik laat zien.

En ondanks dat het puur over documenten en gegevens gaat zou ik toch daar in de settings/icloud/documenten en gegevens even uitschakelen dat hij per mobiele data naar icloud backupd.
Ik zit bij t-mobile en gebruik de App "Belstatus" die laat ook resterende belminuten, smsjes en data zien maar ik heb gelukkig nog onbeperkt internet
  #25  
Oud 17-11-11, 21:26
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Ik zit bij t-mobile en gebruik de App "Belstatus" die laat ook resterende belminuten, smsjes en data zien maar ik heb gelukkig nog onbeperkt internet
Werkt ook goed, voordeel bij deze twee is dat je je eigen abbo ( ook vodafone dus bijv ) gewoon in kan stellen.
  #26  
Oud 17-11-11, 21:31
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Werkt ook goed, voordeel bij deze twee is dat je je eigen abbo ( ook vodafone dus bijv ) gewoon in kan stellen.
Ah ja.. Belstatus haalt alleen de gegevens op van je t-mobile account.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toren hoge rekening JvanGessel KPN 17 25-09-11 15:46
hoge internet rekening? Mickeymii Wi-Fi 6 21-04-10 11:10
Te hoge Itunes rekening Sinan iPhone Apps 7 28-08-09 09:50
Hoge rekening KPN j078 KPN 14 14-03-09 03:49
hoge telefoon rekening! yuur Odido (T-Mobile) 8 17-01-09 02:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.