Hoge gsm rekening discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag toch wa redelijk verschoten van mijn hoge mobistar rekening. Zo'n 224€ terwijl ik een abonnement heb van 30€ waarvan ik weinig afwijk. Waarschijnlijk wegens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoge gsm rekening
Vandaag toch wa redelijk verschoten van mijn hoge mobistar rekening.
Zo'n 224€ terwijl ik een abonnement heb van 30€ waarvan ik weinig afwijk. Waarschijnlijk wegens mijn update van mijn Iphone 4 naar IOS5 zijn er applicatie's die op de achtergrond draaien waarvan icloud dienst die automatisch foto doorzend als je een foto maakt. Iemand hier dezelfde ervaring mee. Zelf als geen applicatie draai s'nachts verbruikt deze internet, dus de mobiel internet maar afgezet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je niet zien wat zoveel gekost heeft? Bellen/data..? |
|
|||
|
|||
Het is puur data ik my30 bij mobistar en kwa bellen he geen kosten
maar mijn data verbruik ligt ver boven de 200mb zo'n 1714070 Kbyte. Vandaar de hoge rekening. |
|
|||
|
|||
Ik heb wel gelezen hier op het forum dat iOS5 op een rare manier veel data verbruikt maar ben er zelf wel van overtuigd dat het niet Photostream is.
Lees hier eens. |
|
||||
|
||||
Mobistar is schandalig duur !!!
Tijd om over te schakelen naar mobile vikings... Scheelt je een pak sollen... |
|
|||
|
|||
iCloud backup. Automatische backup als je em aan netstroom legt. Maar dacht eigenlijk dat ie dat alleen zou doen bij Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
Ik merk hier bij mij (proximus) ik ook opeens wel meer verbruik dan anders maar belange niet zo extreem en ik heb een bundel van 1GB en kom er altijd mee toe.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf gelukkig nog onbeperkt internet bij t-mobile. Sinds ik mijn telefoon heb ontvangen twee weken geleden (3 november) heb ik 575MB verbruikt. Dit ligt wel iets hoger dan bij mijn iPhone 3G maar ik gebruik hem dan ook veel meer
|
|
|||
|
|||
ik zeg iCloud...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk het niet
Bij mij verbruikt iCloud eigenlijk niet meer dan vroeger MobileMe. MobileMe zelfs een ietsje meer omdat daar iDisk aan verbonden was. Een "grootverbruiker" is YouTube. Men noemt dat dan eufemistisch "een filmpje kijken", zo'n "filmpje" kan echter honderden MB groot zijn. |
|
||||
|
||||
Ja maar als de backup aanstaat naar iCloud ipv op de Mac kan deze wel eens wat data gaan gebruiken.
Mobile Vikings is hier inderdaad de oplossing
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je de optie mobiele data in iCloud bij documenten en gevevens uit gezet hebt wel, als die per ongeluk aan staat gebruikt ie 3G net zo hard. En laat je hem dan een reservekopie opslaan op icloud dan kan je wel eens de pech hebben dat hij via 3G een mooie reservekopie gaat uploaden naar je aiwolkje
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zit er naast, dat gaat dus blijkbaar alleen over de documenten en gegevens, dus 1 scherm terug van waar jij zit op je screenshot en dan documenten en gegevens, check onderaan die pagina maar.
Maar dat zal dus idd niet de reservekopie zijn. Btw iPhone4s zoals in mijn profiel staat |
|
|||
|
|||
Citaat:
Windowsmensen weten dat waarschijnlijk niet maar iWork documenten op de iPhone zijn heel klein. Bovendien werkt het alleen maar als je iWork op de iPhone hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dacht alleen iemand te helpen, kan gebeuren.. |
|
|||
|
|||
Vandaag naar Mobistar winkel geweest en vriendelijk gevraagd vanwaar dit zwaar internet faktuur vandaan kwam van de nieuwe update Ios5 of een app. Die blijft conecteren ze wisten er ook geen antwoord op maar de hoge rekening was wel uitzonderlijk.
De brave madam heeft wat rondgebeld met resultaat dat ze me het internetverbruik heel uitzonderlijk en eenmalig gingen terug betalen. Alleszins bedankt Mobistar voor de service! Daarna naar de Apple winkel geweest en die wisten me toch te vertellen dat dit te wijten is aan de fotostream en iCloud diensten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toren hoge rekening | JvanGessel | KPN | 17 | 25-09-11 16:46 |
hoge internet rekening? | Mickeymii | Wi-Fi | 6 | 21-04-10 12:10 |
Te hoge Itunes rekening | Sinan | iPhone Apps | 7 | 28-08-09 10:50 |
Hoge rekening KPN | j078 | KPN | 14 | 14-03-09 04:49 |
hoge telefoon rekening! | yuur | Odido (T-Mobile) | 8 | 17-01-09 03:02 |
|
|