Geluidskwaliteit tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door erique Wanneer ik gebeld wordt heb ik vaak een belabberde geluidskwaliteit. Echt een hol mono geluid, een beetje zoals skype/msn 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OPLOSSING!!
Citaat:
Ik denk dat veel mensen naar mijn bericht heel erg blij gaan worden!!! Als je slecht geluid hebt met bellen en de andere bijna niet kunt verstaan... Met een klein naaldje het vuil verwijderen en plasticje achter je mic doorprikken. Echt eindelijk ik kan weer normaal bellen!! Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-08-08 om 11:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
overgens mensen klagen slecht bellen over het 3G netwerk maar dat staat uiteraard los van bellen 3G is alleen data en geen voice
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dat is dan heel vaag op kpn is het in ieder geval niet zo
net met de jongens van het noc gesproken erover. 3G netwerk staat los van het Datanetwerk als je belt bel je nog steeds over het gsm protocol en niet over 3G ook al staat deze aan (dit is bij kpn wel zo in ieder geval en vodafone ook) 3G komt alleen kijken met beeld bellen of visual voicemail Laatst gewijzigd door mennog; 28-08-08 om 11:46. |
|
||||
|
||||
Volgens mij ging het hier over de geluidskwaliteit, maar ik kan het mis hebben
|
|||
|
|||
Klopt maar de mensen haalde zeiden namelijk dat als ze bellen over 3G dat ze dan slechte kwaliteit hebben vandaar deze insteek.
|
|
|||
|
|||
ik heb dit ook. Als ik iemand bel hoor ik via de speaker (bij de oor) een knisperend geluid. (zwaar irritant).
weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
|||
|
|||
Knisperend geluid tijdens het bellen
Als ik iemand bel hoor ik via de speaker (bij de oor) een knisperend geluid. (zwaar irritant) . Het lijkt net of de mic begint te trillen als iemand praat..
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
||||
|
||||
Denk toch dat het iets hardware matig kapot is/ los zit, helaas.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zie iphone wiki:
https://forum.iculture.nl/f59/i...repareren.html Er zijn ook heel veel forums over reparaties en waar je het beste kan laten doen. Via zoeken zal gij wel wat vinden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluid tijdens bellen | keviiin | iPhone algemeen | 1 | 21-09-11 18:13 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Lage geluidskwaliteit tijdens het bellen | rigolef | iPhone algemeen | 2 | 19-02-10 17:32 |
Geluidprobleem tijdens bellen | Jonaz | iPhone algemeen | 5 | 23-01-09 15:47 |
geluidsprobleem tijdens bellen | bpatje | Archief | 5 | 04-01-09 15:38 |
|
|