Tegelijk email verwijderen van Iphone en PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk wanneer je je mail van je Iphone verwijdert dat je ze ook meteen van je PC verwijdert ? Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tegelijk email verwijderen van Iphone en PC
Hallo,
Is het mogelijk wanneer je je mail van je Iphone verwijdert dat je ze ook meteen van je PC verwijdert ? Ik heb een hotmail account (weet niet of dat uitmaakt) Bedankt alvast Karen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Stel Hotmail op je iPhone en PC in als exchange.
|
|||
|
|||
Onder iOS 5 kan je een hotmail account instellen onder instellingen en dan werkt dit. Voor iOS 4 heb je denk bovenstaande oplossing nodig.
|
|
||||
|
||||
Op de iPhone kan het wel. En sinds iOS 5 zit Hotmail standaard ingebakken.
Ik weet niet zeker of het op de pc ook kan. Hoe gebruik je hotmail op de PC? Via de browser? |
|
|||
|
|||
Op een PC kan het met Outlook Connector als je Outlook gebruikt of anders met Windows Live Mail.
|
|
|||
|
|||
Bedankt alvast!!!
Maar als ik de iphone instel als exchance kan dat gewoon met mijn huidige hotmail instellingen gebruiken en het klinkt misschien dom maar waar doe ik dat op de PC ? |
|
|||
|
|||
Op alle apparaten mail instellen als imap!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe gebruik je hotmail op de pc? |
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee hij start automatisch op
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
Oude email adressen iphone verwijderen | landen1970 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-09-10 17:46 |
Email verwijderen van server | ChristianS | iPhone algemeen | 1 | 10-08-10 17:59 |
Email verwijderen van Iphone | R4sma | iPhone algemeen | 0 | 26-03-10 21:53 |
Snel email verwijderen | ipodpino | Archief | 1 | 14-09-08 00:51 |
|
|