Email verwijderen van Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de aanschaf van een Imac is er iets niet goed met de Email sync. Voorheen, wanneer ik met mn PC syncte werden mijn postbussen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email verwijderen van Iphone
Na de aanschaf van een Imac is er iets niet goed met de Email sync.
Voorheen, wanneer ik met mn PC syncte werden mijn postbussen op mijn Iphone ook leeg gemaakt. Na de aanschaf van mijn Imac is er iets veranderd. Nu blijven alle mailtjes gewoon op mijn Iphone staan en moet ik ze handmatig verwijderen. Wie weet waar ik de instelling kan vinden dat bij de sync weer mijn postbus in op mijn Iphone weer leeg worden gemaakt? Begrijpen jullie het probleem? Met vriendelijke groet, Remco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
Oude email adressen iphone verwijderen | landen1970 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-09-10 17:46 |
Email verwijderen van server | ChristianS | iPhone algemeen | 1 | 10-08-10 17:59 |
Kan email niet verwijderen | greybart | iPhone algemeen | 5 | 19-12-09 12:39 |
Snel email verwijderen | ipodpino | Archief | 1 | 14-09-08 00:51 |
|
|