Is mijn data nog aanwezig?? wie kan helpen :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het updaten naar IOS 5, ben ik al mijn data verloren. Niets staat op een cloud, en niets in de back up versie. Maarrrr. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is mijn data nog aanwezig?? wie kan helpen :(
Na het updaten naar IOS 5, ben ik al mijn data verloren. Niets staat op een cloud, en niets in de back up versie. Maarrrr. Als ik nu kijk naar het formaat van mijn HD, is deze nog maar 13 GB. Ik heb een 32 GB Iphone4. Het gat er tussen is ongeveer de data die ik had aan muziek en foto´s. Ik heb het vermoeden dat de data dus nog wel ergens op de Iphone aanwezig is. Maar ik kan er alleen niet bij. Iemand enig idee?? Ik wil zo graag mijn foto´s terug!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
veel problemen met mijn iphone 3gs, wie kan me helpen ? | magrietlinne | iPhone algemeen | 4 | 06-07-11 17:43 |
iPhone: Wie kan me helpen om mijn iPhone 4 te unlocken aub? | Tinkelbell.36 | Jailbreak | 2 | 01-10-10 10:30 |
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt | jevousaime3 | Jailbreak | 4 | 27-10-09 17:34 |
Wie kan mij helpen met mijn iphone? | steefk | Archief | 1 | 20-05-09 12:09 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
|
|