Hoeveel geheugen wordt gereserveerd door iOS 5 op een iPhone 4s ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er mij iemand vertellen hoeveel geheugen er overblijft op een iPhone 4S als iOS 5 word geïnstalleerd? Want als iOS5 met siri op zich ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel geheugen wordt gereserveerd door iOS 5 op een iPhone 4s ?
Kan er mij iemand vertellen hoeveel geheugen er overblijft op een iPhone 4S als iOS 5 word geïnstalleerd?
Want als iOS5 met siri op zich al 5GB in beslag neemt zal ik moeten kiezen voor een 32GB iphone 4S ipv 16GB. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je iOs5 erop hebt is er van een 16gb versie 13,6 gb vrije ruimte over.
|
|
|||
|
|||
bedankt
zeer erg bedankt.
dit verwonderd mij echter wel, op mijn iphone 4 neemt hij 3,5GB in beslag. |
|
|||
|
|||
Vreemd, mijn oude iPhone4 die mijn vrouw nu gebruikt geeft na schone installatie van iOs 5.0 nog aan dat er 13.7 gb vrij is.
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat ios5 op een iphone 4s meer in beslag zou nemen dan op een iphone 4 door siri die erbij komt, maar dit blijkt dus tog niet het geval te zijn.
Bedankt voor de reacties. |
Labels |
geheugen, iphone 4s, opslag, siri |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoeveel apps kunnen er op een 8GB iPhone? | iPhone38GB | iPhone Apps | 18 | 31-12-10 23:16 |
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien | triple-iks | iTunes | 1 | 23-09-10 18:46 |
Hoeveel geheugen vrij | him | iPhone algemeen | 28 | 14-08-10 19:16 |
Hoeveel kost een iPhone in kroatie? | buffel_styllezz | iPhone algemeen | 10 | 02-06-10 23:02 |
|
|