Flits programma discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aan de iGeeks, Heb zojuist de gratis navigatie die ik op mijn iPhone mag installeren van t-mobile, navigon, gezegd mij naar huis te begeleiden. Na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Flits programma
Aan de iGeeks,
Heb zojuist de gratis navigatie die ik op mijn iPhone mag installeren van t-mobile, navigon, gezegd mij naar huis te begeleiden. Na 5 minuten dacht ik al; wat een ..... on nauwkeurig rot ding. Het heeft me zeker niet de snelste route getoond. Overigens is mij opgevallen dat het programma niet waarschuwt voord flitsers. Tot de 4S te jailbreaken valt ven in dus op zoek naar een programma die mij waarschuwt voor (mobiele) flitsers in mijn omgeving. Ik heb wel graag de controle dat ik zelf bepaal wanneer ik het programma draai. Lijkt me vervelend dat al ik bijvoorbeeld in de trein zit en hij begint te gillen dat er een flitser is over 100 meter. Zijn hier (gratis) toepassingen voor? Hij moet overigens wel via push laten weten als ik eentje nader. Wie oh wie kan mij helpen? (ff geheel ter zeide, hoe krijg ik dit forum nou in landscape via de Ipc app?!) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat heeft een Jailbreak te maken met waarschuwen voor flitsers?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf FlitsMeister, werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
of je KOOPT voor 2,39 flitsers.mobi super, net als idd flitsmeister...
of gratis q-music app die ook veel flitsers heeft |
|
|||
|
|||
Het nadeel van Q-Music is dat ze meestal de helft van de flitsers niet melden, of dat ze dubbele flitsers melden (beide richtingen) wat dan niet klopt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zag trouwens ook flitsdog langs komen in de app store. Hoe zit het met de ervaringen bij die?
|
|
|||
|
|||
Flitsdog heb ik geen ervaring mee, helaas.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ken de flitsdog niet. De rest wel. Ik vind flits meister de beste.
|
|
||||
|
||||
Lekker goedkoop: je aan de verkeersreglementering houden
|
|||
|
|||
Icoyote is de beste met een kilometerslange voorsprong op de rest!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nooit van gehoord???
ook eens even testen van de week. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Flitsmeister vind ik goed: draait op achtergrond, geeft desgewenst updates van flitsers en meldt ruim tevoren de locatie van mobiele en vaste flitsers. Je kunt favoriete wegen aangeven. De app registreert zelf of je in beweging bent. Zoniet, dan stopt het na een tidje het waarschuwen (na een melding hierover). Ik ben zeer content.
Flitsdog zag er wat mij betreft ook heel goed uit. Ik heb deze app echter niet getest. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS5: led flits notificatie | Corch | iPhone algemeen | 6 | 16-05-13 12:18 |
flits app met push ? | copyfile | iPhone Navigatie | 25 | 29-11-11 02:57 |
Software: flits- paalsignalering | macsiem | iPhone Navigatie | 13 | 16-04-11 22:59 |
Camera flits kleur veranderen | Delvenaartje | iPhone algemeen | 10 | 13-02-11 18:30 |
rare flits bij uitzetten iphone | martijnzelihsen | iPhone algemeen | 4 | 22-08-08 22:07 |
|
|