iPhone 4S - een cijfer 1 bij Instellingen?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een domme vraag... maar hoe krijg ik die 1 weg? ik heb ios 5.0.1 dus van de software update kan het niet zijn....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S - een cijfer 1 bij Instellingen??
Misschien een domme vraag... maar hoe krijg ik die 1 weg? ik heb ios 5.0.1 dus van de software update kan het niet zijn.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmm ga eens naar Instellingen > Algemeen > Software-update. Misschien dat ie zich dan realiseert dat je al 5.0.1 hebt.
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik ook al 10x geweest.. hij geeft gewoon iOS 5.0.1 De software is up-to-date aan.
|
|
|||
|
|||
Dan zou het misschien van iets anders zijn maar ik zou niet weten wat. Telefoon al eens opnieuw opgestart?
|
|
|||
|
|||
yep vaker..
|
|
|||
|
|||
Zou het eerlijk gezegd niet weten dan Een soft reset misschien?
|
|
|||
|
|||
Das de laaatste oplossing die ik mij kan bedenken, en dat is niet een leuke
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook gehad met de iPod Touch 4,
Na een harde reset is die 1 weg. Succes.
|
|||
|
|||
Worth a try..
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan je ook de 1 weghalen voor de software-update naar 5.0.1? Ik wil namelijk in het kort jailbreaken..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook last van bij mijn iphone 3gs. Inmiddels al een oplossing? Mijn telefoon draait op 5.0.1. met een jailbreak
|
|
|||
|
|||
Je hebt een jailbreak toegepast, zie ik, weet je zeker dat het niet een update van een app uit Cydia is?
|
|
|||
|
|||
Weet heel zeker dat het niet een update van cydia is want die is ook helemaal up to date. Heb alles geopend in in de app instellingen maar zie het nergens staan.
|
|
||||
|
||||
Je kunt die badge niet dieper in het menu terugvinden? Ik bedoel als je wat verder in de menustructuur gaat kijken.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen cijfer bij mail-icoon bij IOS 5 | friesbertie | iPhone algemeen | 0 | 19-10-11 13:36 |
iPhone 3GS: Aanbieder instellingen updaten bij geunlockte Iphone | kingkoen2 | Unlock | 1 | 24-12-10 08:43 |
Hoe kom ik bij geavanceerde instellingen van een mailaccount | nico_van_wijk | Archief | 3 | 25-12-09 23:35 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
cijfer | bjorntje | Chat en geruchten | 0 | 20-06-08 17:41 |
|
|