Iphone 3gs uitzetten LCD defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb een iphone 3gs waarvan de lcd defect is. Is er een manier dat ik de iphone uit kan zetten zonder gebruik te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs uitzetten LCD defect
Hoi
Ik heb een iphone 3gs waarvan de lcd defect is. Is er een manier dat ik de iphone uit kan zetten zonder gebruik te maken van het scherm/schuifknop |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
homebutton en power button 10 seconden indrukken
|
|
|||
|
|||
O ja dat was het bedankt
Maar denk dat er een ander probleem is. Had nog een scherm liggen maar blijft het zelfde wit beeld. DFU ook al geprobeerd. Wat kan er nog meer stuk zijn |
|
|||
|
|||
tjsa duidt wel op een lcd probleem!
Maar je hoeft hem niet perse uit te zetten hoor als je hem uitelkaar haalt! sterkte man |
|
|||
|
|||
Heb die nieuwe erin gezet en het probleem blijft het zelfde een wit beeld.
Kan er ook wat anders stuk zijn |
|
|||
|
|||
Niemand een idee
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backlight iphone 3gs defect | ronneke200 | iPhone algemeen | 42 | 10-10-12 15:25 |
Iphone 3gs opstart blijft hangen na vervangen van LCD scherm. | typhoon788 | iPhone algemeen | 3 | 05-09-11 15:29 |
Iphone 3GS LCD schermkleur | robertje221 | iPhone algemeen | 2 | 10-01-11 10:56 |
iphone 3gs 16gb lcd verlichting werkt niet meer | renszuid | iPhone algemeen | 2 | 06-01-11 14:35 |
Iphone 3gs Camera defect | kimmel | iPhone algemeen | 5 | 12-11-10 19:55 |
|
|