//

iPhone 3gs muteknop werkt niet.

iPhone 3gs muteknop werkt niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de 3gs nu bijna 2 jaar en ik heb nu een probleem met de muteknop (silence/ringerknop). Wanneer ik mijn telefoon in de stille ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-11, 12:10
Obbiie Obbiie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard iPhone 3gs muteknop werkt niet.

Ik heb de 3gs nu bijna 2 jaar en ik heb nu een probleem met de muteknop (silence/ringerknop). Wanneer ik mijn telefoon in de stille modus wil zetten gaat deze niet meer in stille modus. Als ik mijn telefoon dan een beetje schud of neerleeg gaat hij wel in stille modus maar eigenlijk ook direct weer in geluid modus. Iets wat dus heel erg irritant is omdat ik hem nu eigenlijk niet meer op de stille modus krijg. Hij blijft willekeurig in en uit de stille modus gaan waardoor hij maar blijft trillen.

Nu ben ik eens gaan googlen maar de meeste problemen met de muteknop zijn dat deze is afgebroken en dat hij los/lam is geraakt. Dit is bij mij beide niet het geval. Ik voel nog duidelijk dat de muteknop omgezet wordt, maar de telefoon gaat dus niet.

Mijn vraag is of jullie dit probleem herkennen of wat een eventuele oplossing kan zijn. Heb gister een mailtje gestuurd naar een reparatieshop maar die zegt dat de accu, trilmoter en mute kabel vervangen moeten worden. De accu en trilmoter werken nog prima dus vraag me af waarom dat zal moeten.

Alvast bedankt voor de moeite!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-11, 12:17
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Ik herken het probleem, ik heb hetzelfde met mijn 3GS. Oplossing?... ik heb sinds deze week een 4s aangeschaft!
  #3  
Oud 18-11-11, 12:19
Obbiie Obbiie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Bekijk bericht
Ik herken het probleem, ik heb hetzelfde met mijn 3GS. Oplossing?... ik heb sinds deze week een 4s aangeschaft!
Haha, zelfde oplossing heb ik ook gedaan! Alleen ik wil me iphone weggeven aan iemand, maar dan wil ik wel dat deze het goed doet natuurlijk!
Reageren

Labels
iphone 3gs, muteknop, reparatie, ringer, stillemodus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volumeknoppen en muteknop werkt niet meer?!?!?! patricia-dh iPhone algemeen 4 17-11-11 20:18
Camera Iphone 3GS werkt niet Mikeyvdb iPad algemeen 0 15-11-11 16:56
Muteknop, trilfunctie en belsignaal werken niet ReddieP iPhone algemeen 8 07-10-11 19:59
Muteknop 3GS is lam Miss86 iPhone algemeen 6 26-09-11 14:15
TV out werkt niet op Iphone 3GS met 4.0 knutsenknut iPhone algemeen 7 30-06-10 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.