Iphone helemaal leeg maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Als ik mijn Iphone 4 (16gb) wil leegmaken via 'wis alle inhoud en instellingen' op mijn iphone zelf, wist hij dan ook de jailbreak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone helemaal leeg maken
hoi
Als ik mijn Iphone 4 (16gb) wil leegmaken via 'wis alle inhoud en instellingen' op mijn iphone zelf, wist hij dan ook de jailbreak die erop staat? en wist hij dan ook al mijn contacten? (zo ja is er een manier om mijn contacten te behouden zonder alles opnieuw erin te zetten?) Groetjes Dieter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je 'wis alle inhoud en instellingen' uitvoert krijg je inderdaad een iphone die weer helemaal naar fabrieksinstellingen is teruggezet, dus alsof hij zo uit de doos komt. Als je wil dat je je contacten niet kwijt raakt zou ik eerst een reservekopie maken. Je kan ook wanneer je al op IOS 5 zit, zorgen dat je je iCloud activeert. Dan heb je daar al je contacten in zitten en kan je ze zo weer terughalen.
|
|
|||
|
|||
TS zit op 4.2 aan info te zien.
Maak via iTunes een back-up van je contacaten naar Outlook of Windows Mail. |
|
||||
|
||||
De naam zegt het eigenlijk al. Wis alle inhoud en instellingen. Je bent dus echt alles kwijt. Via iTunes kun je gewoon je contacts opslaan. Of doe dit via Exchange via bv Gmail.
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze functie wel vaker gebruikt op verschillende iphones met een jailbreak.
Ze lopen elke keer vast, en krijgen vervolgens alleen een zwart scherm met een draaiend wieltje. Iphone start dan niet meer op. Dan moet er weer een restore uitgevoerd worden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je graag je iPhone wilt herstellen (bijv. zodat het weer een stuk frisser draait), maar je wilt ook op 4.2.1 blijven na het herstel, dan raad ik je aan om je SHSH blobs op te slaan. Aangezien je ook een jailbreak hebt (werk aub even je profiel bij) neem ik aan dat je daar wel meer over weet, zo niet: download TinyUmbrella en google naar verdere uitleg. Dit zeg ik omdat het op iOS 5 nog niet mogelijk is om een iPhone 4 untethered te jailbreaken. Algemeen: zorg dat je eerst in iTunes een reservekopie maakt en vervolgens je aankopen overzet naar iTunes. Als je terug wilt naar 4.2.1 (ipv 5.0.1), sla dan ook de SHSH blobs op. Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jb blijft er dan ook op, maar ook niet alles wordt echt leeg gemaakt. Je jb "voorkomt" dat zeg maar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 na update ios5 helemaal leeg | iphone A | iPhone algemeen | 0 | 23-10-11 21:50 |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
iPhone helemaal leeg maken | richardk | iPhone algemeen | 15 | 04-11-10 21:01 |
Windows: Mogelijk alle gedownloaden apps terug na pc helemaal leeg maken | gamertje | iTunes | 2 | 21-02-10 21:58 |
Toestel helemaal leeg maken | keessieqv | iPhone algemeen | 10 | 01-10-09 15:49 |
|
|