Iphone 4S PROBLEEM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds twee weken in bezit van een Iphone 4S. Los van de ronduit teleurstellende performance van de batterij heb ik nu een volgend probleem. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S PROBLEEM
Sinds twee weken in bezit van een Iphone 4S. Los van de ronduit teleurstellende performance van de batterij heb ik nu een volgend probleem. De Iphone 4S, met vol geladen batterij viel zomaar uit en doet nu helemaal niets meer. Krijg hem niet aan, niet gereset en als je hem aan de lader of pc hangt reageert hij helemaal niet.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik hang nu inmiddels weer 20 minuten te wachten op de technische helpdesk a 10 cent per minuut en dat schiet ook niet op |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd | Biancag66 | iPhone algemeen | 1 | 21-08-11 19:42 |
iPhone 3G: probleem iphone 3G | maltje | Unlock | 2 | 13-09-10 21:09 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|