thuisknop van de iphone werkt niet goed meer. Hij blijft af en toe hangen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo De thuisknop van mijn iphone 4 blijft af en toe hangen. Heeft iemand heir ervaring mee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
thuisknop van de iphone werkt niet goed meer. Hij blijft af en toe hangen.
Hallo
De thuisknop van mijn iphone 4 blijft af en toe hangen. Heeft iemand heir ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Laten vervangen. Heb ik ook laten doen. Waarschijnlijk verergert het steeds wat meer...
|
|
|||
|
|||
waar heb je hem laten vervangen en wat kost dit is wat ik dan interresant vind
|
|
|||
|
|||
heb de mijne laten vervangen in Eindhoven,koste 59 euro
|
|
|||
|
|||
als je nog garantie hebt dan raad ik je aan om een afspraak te maken bij de Genius Bar van de Apple Store in Oberhausen. Je krijgt dan direct een gloednieuwe Iphone mee!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) | Palme | Jailbreak | 2 | 03-03-11 13:54 |
Iphone Gekocht - Nadien Gereset en nu blijft hij hangen? | VirtuaCash | Archief | 7 | 10-04-09 09:58 |
iphone 1G na wissen blijft hij hangen met opstarten | pollie | Archief | 1 | 21-12-08 12:10 |
anysim werkt niet/blijft hangen... | minijob | Archief | 5 | 18-10-07 08:49 |
|
|