3194 foutmelding.. help?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, hier zou vast nog wel een topicje van open staan maar ben nu al een hele dag bezig om mijn telefoon naar 5.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3194 foutmelding.. help?!
hallo iedereen,
hier zou vast nog wel een topicje van open staan maar ben nu al een hele dag bezig om mijn telefoon naar 5.0 of 5.0.1 te krijgen. krijg steeds de foutmelding 3194, zit nu op 4.3.1.. heb van alles geprobeerd: itunes update andere pc andere kabel vanuit DFU mode vliegtuigmodus via tinyumbrella iets van cydia uitvinken losse ispw (shift-> bijwerken, ispw kiezen) zit eigenlijk een beetje met mijn handen in het haar.. groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HULP GEZOCHT! SPOED iphone upgrade naar 4.21 foutmelding 3194 | steefi | iPhone algemeen | 3 | 21-10-11 17:59 |
Alle iDevices: 3194 foutmelding bij update | ceylanbey | Jailbreak | 6 | 21-10-11 09:35 |
Update fout 3194 | appleelover | iPhone algemeen | 1 | 20-10-11 01:23 |
iPhone: JB, error 3194 4.0.2->4.3.1 | pterol | Jailbreak | 2 | 19-06-11 23:22 |
foutmelding 3194 bij update | huubke | Archief | 1 | 16-04-11 01:04 |
|
|