//

Push problemen

Push problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gebruik nu klein half jaartje whatsApp, handig programmaatje, echter heb ik een probleem.. Mijn push! Ik krijg me wa berichten enkel binnen als ik me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-11, 00:55
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard Push problemen

Gebruik nu klein half jaartje whatsApp, handig programmaatje, echter heb ik een probleem..
Mijn push!
Ik krijg me wa berichten enkel binnen als ik me wa open, klik ik op de home button dan komt het ook binnen, leg ik me iPhone weg voor Zeg een half uurtje.. Komen ze niet gelijk binnen.. Maar pas als ik wa open weer( vaak na een normaal smsje van het open je wa eens!! Wie o wie heeft het verlossende word.. Heb de iPhone 4, en had altijd 4.3.3 er opstaan, Maar vandaag ge update naar 5.0 Maar nog steeds zelfde prob..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-11, 01:17
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

niemand?
want heb geen zin om me iphone te resetten en helemaal leeg te beginnen.. ( me contacten voornamelijk ) de rest intreseert me niet!
  #3  
Oud 14-11-11, 01:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Om maar wat ideeen te geven; whatsapp al eens afgegooid en herinstalleerd? Altijd het proberen waard.

Instellingen aan? instellingen gaan en dan bij berichtgeving gaan.
  #4  
Oud 14-11-11, 01:39
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

instelingen staan goed, whatsapp er afgehaald en opnieuw geinstaleerd al gedaan.
draai IOS 5.01 op een iphone die eerst 02 UK simlock was, maar IMEI simlock vrij is gemaakt..

ben nu zelfs aan het kijken naar jailbreak en dan dit te proberen..
Fix Push Notifications & YouTube on iOS 4.3.3 with Push Doctor | Jaxov

geen idee of dat werkt.. ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2011 om 01:52 ----------

ok met dat ipusher van de appstore.. komt GEEN melding binnen.. dus me gehel push werkt niet..
  #5  
Oud 14-11-11, 03:08
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik had afgelopen week het probleem dat ik bij elke app met push de melding kreeg dat ik met iTunes moest verbinden om push notificaties te gebruiken. Push Doctor installeren via Cydia werkte niet, want 1 bundel gaf steeds een foutmelding bij het uitpakken. Dat andere geval SAM kende ik niet en uiteindelijk heb ik dus een restore naar*4.3.3 (daar zat ik al op overigens) uitgevoerd en ben alles opnieuw gaan installeren.

Als ik jou was zou ik gewoon een restore uitvoeren. Aangezien je geen jailbreak hebt hoef je zelf ook maar weinig te doen en zou ik gewoon de back-up er weer opgooien. Misschien kun je je contacten naar iCloud backuppen? Of Adresboek.. Weet niet je moet ff kijken, zorg in ieder geval voor een nieuwe/frisse back-up voor je nu iets gaat doen
  #6  
Oud 20-11-11, 15:49
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hallo allemaal,

in whats app instellingen je fire wall modus uitschakelen, dit zou het moeten zijn,je moet nu ook weer voor de sms bericht krijgen, tenminste dat was bij mij het geval, ik kreeg ook nergens een push berichtje van nu wel weer dus

grtjes arius
  #7  
Oud 20-11-11, 22:11
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Zo zal het niet werken, want WhatsApp kan geen invloed uitoefenen op andere apps of op je Push-ID... Dat zal hoogstens WhatsApp-only problemen oplossen..?
  #8  
Oud 21-11-11, 08:40
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hallo allemaal,

Citaat:
Zo zal het niet werken, want WhatsApp kan geen invloed uitoefenen op andere apps of op je Push-ID... Dat zal hoogstens WhatsApp-only problemen oplossen..?
sorry hoor dat ik een oplossing aandraag, bij mij was dit nl wel de oplossing, het is het proberen waard, haagze sf2 zal wel reageren als het wel of niet de oplossing is voor hem/haar,

grtjes arius
  #9  
Oud 21-11-11, 17:09
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Het is hetzelfde als zeggen dat een sms versturen naar een vriend, je dataverbinding bij T-Mobile activeert waardoor je *weer* gebruik kan maken van internet onderweg. Prima dat je een oplossing aandraagt hoor, ik betwijfel alleen of het werkelijk de problemen kan oplossen. Maar als je dat liever hebt geef ik je wel gewoon gelijk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Push Notifications MsG iPhone algemeen 137 19-05-11 23:00
Problemen Gmail push Sneezle iPhone algemeen 6 16-03-11 00:45
Netwerk & Push Mail Problemen snipebase Jailbreak apps en thema's 1 01-09-10 23:33
Firmware 4.0 Push problemen? thalee86 iPhone algemeen 7 14-07-10 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.