//

E-mail adressen en telefoonnummers afzonderen

E-mail adressen en telefoonnummers afzonderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Heb net een nieuwe Iphone 4 gekocht en ben echt een leek in zulke dingen. Heb alles geinstalleerd waardoor Iphone al mijn e-mail adressen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-11-11, 11:16
LiesM LiesM is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard E-mail adressen en telefoonnummers afzonderen

Hey

Heb net een nieuwe Iphone 4 gekocht en ben echt een leek in zulke dingen. Heb alles geinstalleerd waardoor Iphone al mijn e-mail adressen uit mijn outlook heeft overgenomen. In contacten staan zo'n 6000 e-mail adressen met daar mijn telefoon nummers tussen.

Ik zou mijn e-mail adressen graag behouden voor als ik een mail moet sturen vanop mijn Iphone, maar ik wil ze niet in mijn weg hebben als ik naar een telefoonnr opzoek ben.

Kan ik in contacten geen map maken om de e-mail adressen in te steken?

Wie weet een oplossing?

grtz
Lies
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-11, 11:18
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Je moet je adressen en telefoonnummers op één adreskaartje zetten per persoon. Nu heb je waarschijnlijk een adreskaartje per nummer/email.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 22-11-11, 11:20
LiesM LiesM is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Dan nog... ik heb misschien 300 telefoon nummers, maar wel 6000 (duizend) mail adressen. Het is gewoon niet overzichtelijk.
  #4  
Oud 22-11-11, 12:16
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

6000! Pfoei! Dat benne d'r een boel! Er zijn wel apps waarmee je groepen van contacten kunt maken. Dat creëert wel meer overzicht. Basis vraag is natuurlijk: waarom wil je met 6000 mailadressen rondlopen?
  #5  
Oud 22-11-11, 12:18
LiesM LiesM is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb 6000 e-mail adressen omdat deze in de maandelijkse nieuwsbrief zitten van m'n bedrijf. Sommige daarvan zijn vrienden, andere klanten, of mensen die zich ooit ingeschreven hebben.
  #6  
Oud 22-11-11, 12:22
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Ah... Die zou ik op mijn laptop in een aparte groep neerzetten en niet syncen naar de Iphone en de "normale" adressen wel synchroniseren. Dat scheelt.

Wanneer je dat nit wilt en ze allen op je Iphone wilt hebben, zou ik denken dat een app voor het maken van groepen handig is. Balen is nog steeds dat exchange niet toelaat dat de groepen die je bv in Google contacts hebt op ook zo op de Iphone terechtkomen in groepen.
  #7  
Oud 22-11-11, 12:23
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Misschien moet je ze in Outlook maar eens in groeperen.. en daarbij de vrienden en klanten scheiden van de alle 'John Doe'? Daarna aanvinken in iTunes dat je alleen de vrienden en klanten wilt synchroniseren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreemde adressen boven aan mail verstuurd via iphone. (hotmail) zoals blabla.phx.gbl Robert171 iPhone algemeen 4 14-03-10 17:03
Windows: overzetten adressen/telefoonnummers luukdoedens iTunes 2 04-11-09 22:00
mail en agenda en adressen naar iphone 3gs Forward_observer iPhone algemeen 5 10-10-09 12:27
1300 adressen en telefoonnummers zonder kick of blozen imagine iPhone algemeen 4 17-02-09 15:23
iphone mail adressen hans7979 iPhone algemeen 1 29-01-09 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:15.