//

Geen beeld na waterschade Iphone 4

Geen beeld na waterschade Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Mijn iphone is ongeveer een week geleden in aanraking gekomen met water.. Sindsdien werkt de iphone wel gewoon en itunes herkent hem ook. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-11, 14:28
maurits90 maurits90 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard Geen beeld na waterschade Iphone 4

Beste forumleden,

Mijn iphone is ongeveer een week geleden in aanraking gekomen met water.. Sindsdien werkt de iphone wel gewoon en itunes herkent hem ook. Hij draait op ios 5.0.1. Maar hij geeft dus geen beeld meer, NIKS!!

Ben al langs een reparateur geweest en die constateerde dat het aan het moederboord lag. daar waar de lcd connector aan het moederboord aansluit.
Hij zegt dat het een verloren zaak is maar ik dacht ik vraag het nog even bij jullie na, voordat ik het zaakje opgeef.

Als jullie nog een eventuele oplossing weten hoor ik dat natuurlijk graag!

Maurits
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-11, 14:33
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maurits90 Bekijk bericht
Beste forumleden,

Mijn iphone is ongeveer een week geleden in aanraking gekomen met water.. Sindsdien werkt de iphone wel gewoon en itunes herkent hem ook. Hij draait op ios 5.0.1. Maar hij geeft dus geen beeld meer, NIKS!!

Ben al langs een reparateur geweest en die constateerde dat het aan het moederboord lag. daar waar de lcd connector aan het moederboord aansluit.
Hij zegt dat het een verloren zaak is maar ik dacht ik vraag het nog even bij jullie na, voordat ik het zaakje opgeef.

Als jullie nog een eventuele oplossing weten hoor ik dat natuurlijk graag!

Maurits

Maurits,

Dat is idd mogelijk! Ik ga er vanuit dat hij hem grondig heeft nagekeken.
Wat je ook kan doen en dat klinkt heel raar maar hem nogmaals in water leggen (kortstondig) en daarna in een grote zak rijst leggen!
Rijst ontrekt namelijk vocht uit de teleffon!
  #3  
Oud 22-11-11, 14:36
maurits90 maurits90 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Ja hij zei al dat hij hem in een "chemische" badje had gelegd. En ja hem nog een keer in het water leggen is natuurlijk het proberen waard!
De batterij is btw sowieso al kapot
Reageren

Labels
iphone 4, scherm, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 09:21
Iphone, geen goed beeld? djbosanac iPhone algemeen 9 07-11-10 10:53
slecht tot geen bereik na waterschade, te repareren? jaimiefanatic iPhone algemeen 0 31-08-10 10:49
Geen beeld meer op iPhone JanR iPhone algemeen 4 27-02-10 10:56
Iphone geen beeld!! necarten iPhone algemeen 3 20-10-08 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.