Iphone start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, mijn iphone start sinds vanochtend niet meer op. ik heb hem al aangsloten op mn computer en er verschijnt soms een appeltje, maar thats ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone start niet op
Hee,
mijn iphone start sinds vanochtend niet meer op. ik heb hem al aangsloten op mn computer en er verschijnt soms een appeltje, maar thats it. resetten helpt ook niet, het scherm blijft zwart. Ik heb mijn iphone echt al heel lang geleden gejailbreakt, dus denk niet dat het daar aan kan liggen. Heeft iemand tips?? heel erg bedankt in ieder geval als je wil reageren! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 start niet en wordt niet herkend | torstentorsten | iPhone algemeen | 2 | 14-10-11 11:07 |
PC pakt iPhone 3G niet en start niet volledig op! | Lukk | iPhone algemeen | 3 | 10-06-11 09:56 |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
iPhone 3G start niet op | Londonforever | iPhone algemeen | 7 | 11-07-10 11:26 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
|
|