Iphone 4 start niet en wordt niet herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Gisteravond heb ik iOS 5 gedownload > vervolgens heeft er een Itunes update plaatsgevonden naar de meest recente versie. Hierna vroeg Itunes telkens om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 start niet en wordt niet herkend
Goedeavond,
Gisteravond heb ik iOS 5 gedownload > vervolgens heeft er een Itunes update plaatsgevonden naar de meest recente versie. Hierna vroeg Itunes telkens om de Iphone te herstellen. Na 3 x herstelpogingen en evenzoveel foutmeldingen. ben ik er mee gekapt. Sindsdien Wil de Iphone niet meer aan. Het enige wat hij aangeeft is om de 20 sec; Het zandlopertje met daarna het apple logo. Wanneer ik de iphone vandaag via USB (meerdere USB poorten geprobeerd) probeer aan te sluiten, herkend de pc deze niet. Itunes heb ik er al af gegooid en opnieuw geinstalleerd, uiteraard zonder resultaat. help me!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier het zelfde probleem !! Hoe kan ik de iphone herstellen ??? Terug naar de vorige software
|
|
|||
|
|||
Tis me uiteindelijk gelukt. Kheb de stappen van deze link gevolgd:
DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS iets met DFU mode ofzo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wordt niet herkend en laad niet op | larsvg | iPhone algemeen | 9 | 10-10-12 09:22 |
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes | tijjani | Jailbreak | 0 | 13-10-11 12:26 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone wordt niet herkend | FudAX | iPhone algemeen | 1 | 11-03-10 16:11 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
|
|