SMS dienst vraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dringende vraag... ik weet niet of dit de goede plek is maar goed. Ik heb net een paar dagen mijn iPhone 4S en probeerde een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS dienst vraag
Dringende vraag... ik weet niet of dit de goede plek is maar goed. Ik heb net een paar dagen mijn iPhone 4S en probeerde een smsje naar een sms dienst te sturen. Dit is een viercijferig nummer. Alleen ik krijg niks terug van de dienst, terwijl ik daarvoor naar diezelfde dienst met een andere telefoon altijd wel gewoon gebruik heb kunnen maken.
Nou als ik gewoon ... zeg 1234 invul als sms nummer, dan zie ik dus (12) 34. Is de sms dan aangekomen of hoe kan ik er zeker van zijn dat de sms goed verstuurd word? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou heb ik bijna een maand geleden dit geplaatst. Kan iemand mij helpen?
|
|
|||
|
|||
Zelfde simkaart andere telefoon? Of ook een andere simkaart?
Ik heb een poosje in het buitenland gewoond en daar blokkeerden ze dat soort nummers by default.. weet niet of dat hier in Nederland ook zo is. Wat is je provider? |
|
|||
|
|||
Zelfde simkaart andere telefoon inderdaad. Provider is Intercity Mobile Communications, dit gaat via KPN.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS Vraag | mac11 | iPhone algemeen | 2 | 16-06-10 15:58 |
Sms vraag | Nv22 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-03-10 15:33 |
SMS vraag | Viincent | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-08-08 21:38 |
|
|