Nieuwe batterij werkt niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe batterij in mijn iPhone 3GS laten zetten. De oude was al anderhalf jaar heftig gebruikt en aan vernieuwing toe. Aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe batterij werkt niet goed
Ik heb een nieuwe batterij in mijn iPhone 3GS laten zetten. De oude was al anderhalf jaar heftig gebruikt en aan vernieuwing toe.
Aan de lader (220) gelegd, maar hij bleef maar steeds uit en aan gaan. Dus maar uit gezet en een nachtje aan de lader laten liggen. 's-Morgens stond ie op slechts 86%. En daar bleef ie de hele dag op staan, ondanks gebruik. En na een uurtje of 7 hield ie er mee op (stond nog steeds op 86%) Dus terug naar de shop, en ik kreeg gratis weer een nieuwe batterij. Maar hiermee gebeurde hetzelfde: reboot bij weinig power en na een nacht laden 84%. Lijkt wel of er iets mis is met het meten van de batterij door de iPhone? Wie kan mij helpen?? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
batterij problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G verbinding werkt niet goed | Megiddo | iPhone algemeen | 1 | 27-04-10 16:57 |
Installer werkt niet goed? | Saaaaab | Archief | 16 | 11-12-09 18:45 |
Installer werkt niet goed | marquito | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-09-08 15:59 |
Iphone werkt niet goed | Larsmanson | Unlock [archief] | 8 | 31-03-08 18:29 |
zoekfunctie werkt niet goed! | master | Chat en geruchten | 4 | 17-12-07 16:16 |
|
|