Iphone NL updaten naar 3.1.3+ discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een jaartje geleden een Apple Iphone NL(eerste Iphone 8gig) gekregen van een vriend uit Nederland. Nu is mijn probleem dat ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone NL updaten naar 3.1.3+
Hallo,
Ik heb een jaartje geleden een Apple Iphone NL(eerste Iphone 8gig) gekregen van een vriend uit Nederland. Nu is mijn probleem dat ik hem wil updaten, maar hij is jammergenoeg gejailbreakt door die persoon. Ik heb al geprobeerd maar als ik update (dus ook herstel) dan moet ik hem unlocken. Dat werkte niet omdat ik dat niet weet, dus werd me aangeraden om gewoon terug te jailbreaken en dat er niets anders op zit. Maar weet er iemand hoe je die jailbreak kan verwijderen, of hem toch kan updaten. Ik denk alvast niet dat het komt omdat ik een Nederlandse Iphone gebruik in België Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De eerste iphone is nooit uitgekomen in Nederland, het zal om een Amerikaanse gaan
|
|
|||
|
|||
Ik heb het over een Iphone 2G die ik gekregen heb in Nederland. Het is de Iphone met de ijzeren achterkant.
|
|
||||
|
||||
Goed, dan heb je een US iPhone in Nederland gekregen. De 1e generatie US iPhone (ook wel de 2G genoemd), heeft altijd een US simlock (van AT&T) derhalve moet je wel jailbreaken, om een unlock tool te installeren. Anders is hij onbruikbaar op de NL'se netwerken.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
iphone nl, updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 updaten naar 4.3 | Reno90 | iPhone algemeen | 0 | 13-03-11 17:38 |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
Updaten Iphone naar 4.0.1 | lunlun | iPhone algemeen | 7 | 08-09-10 20:45 |
iPhone updaten naar 3.1.2 | Sebas26 | Archief | 1 | 01-11-09 23:47 |
Iphone 1.1.1 updaten naar 3.0 | Wheelie | Archief | 1 | 02-07-09 12:09 |
|
|