Boxen iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het afspelen van muziek, iets anders heb ik niet geprobeerd, doet alleen de rechterbox het. Is dit bij meerderen het geval? Hoort dit zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boxen iphone 4s
Bij het afspelen van muziek, iets anders heb ik niet geprobeerd, doet alleen de rechterbox het.
Is dit bij meerderen het geval? Hoort dit zo of is er iets defect of moet ik iets instellen? Grtn Jorg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ga er maar vanuit dat je met "boxen" het luidsprekertje bedoeld.
De iPhone heeft maar één enkel piepklein luidsprekertje. Dan andere dingetje is de microfoon Ga naar Safari en open in Bookmarks het handboek van de iPhone en kijk op pagina 1. |
|
||||
|
||||
Hier kan je alle antwoorden terug vinden ... dit is zeker de moeite als je vragen over de iPhone beantwoord wil krijgen
|
|||
|
|||
Ik moet eerlijk toegeven ik ook dacht het 2boxkes waren .
|
|
|||
|
|||
Me too, goed om weten!
|
|
||||
|
||||
Oh haha ik wilde eigenlijk naar de winkel terug gaan,
toch handig dit forum had het zelfde probleem |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar waarom geen stereo? I want steroids
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone loopt vast in boxen | Colburners | iPhone algemeen | 7 | 05-01-11 22:21 |
iPhone heeft toch 2 boxen ? | driessenm | Archief | 3 | 07-08-09 23:21 |
boxen iphone stuk? | Leagle_Hunt | iPhone algemeen | 5 | 13-07-09 12:37 |
Nieuwe iphone boxen. | alo-b | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 27-09-08 12:09 |
Muziek: iPhone in iPod boxen set ? | Maurie | Muziek, foto & video | 10 | 17-11-07 14:18 |
|
|