automatisch oppakken van verbinding met bluetooth en Wi-Fi werkt niet altijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 en heb zeer regelmatig dat wanneer ik thuis of op kantoor kom dat mijn Wi-Fi verbinding niet tot stand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
automatisch oppakken van verbinding met bluetooth en Wi-Fi werkt niet altijd
Hallo,
Ik heb een iphone 4 en heb zeer regelmatig dat wanneer ik thuis of op kantoor kom dat mijn Wi-Fi verbinding niet tot stand komt, wanneer ik dan de telefoon uitzet doet hij als ik geluk heb wel. dit heb ik ook af en toe met de bluetooth verbinding op mijn carkit. zijn er meer mensen met dit probleem en /of weet iemand hoe dit op te lossen. gr peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatische verbinding Bluetooth werkt niet | ehorst | iPhone algemeen | 1 | 25-06-11 21:37 |
Bluetooth verbinding werkt niet meer onder OS4 | Captain Roger | iPhone algemeen | 27 | 24-04-11 12:25 |
Bluetooth werkt niet met Parrot minikitslim | nicolew1 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-02-10 20:42 |
Bluetooth verbinding werkt niet op motorola s9 headset | k.driessen | Archief | 1 | 02-01-09 01:28 |
Altijd verbinding met 3G/GPRS i.c.m Telfort? | cdemuinck | KPN | 3 | 19-12-08 09:05 |
|
|