Back up van contacten in iphone4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een goed idee om op een makkelijke manier de contacten in mijn iphone over te zetten naar mijn pc (windows). Kan ik deze daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back up van contacten in iphone4S
Iemand een goed idee om op een makkelijke manier de contacten in mijn iphone over te zetten naar mijn pc (windows). Kan ik deze daar ergens bewerken? en terugplaatsen? Er bestaat wel een app "contacts to vCard" waarmee je kan importeren en exporteren. Werkt deze goed? iemand ervaring? ideeën?
Alvast bedankt voor de reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
adresboek, backup, contacts, export, import |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen van iPhone4S als BE bedrijf | Tasty | Koopinformatie Nederland | 0 | 11-11-11 19:41 |
iPhone: 4.1 last van jailbreak back-up? | Onitsukatiger | Jailbreak | 3 | 24-09-10 09:48 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|