waarom heb jij je iPhone 4S laten vervangen?

waarom heb jij je iPhone 4S laten vervangen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het valt mij laatste dagen op dat aardig wat mensen hier op het forum hun splinternieuwe iPhone 4S laten omruilen voor een nieuwe ivm een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 November 2011, 12:06
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 March 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard waarom heb jij je iPhone 4S laten vervangen?

Het valt mij laatste dagen op dat aardig wat mensen hier op het forum hun splinternieuwe iPhone 4S laten omruilen voor een nieuwe ivm een of meerdere defecten.

Ikzelf heb hem gekocht via de Apple Storeicon (apple.nl) en na 4 dagen was mn beeldscherm zo goed als 'dood'. Kleuren klopten niet meer, heel veel grijze schokkende strepen door het beeldscherm.

Mijn mening is dat je voor 1 van de allerduurste smartphones op de markt toch wel mag verwachten dat ie op zn minst niet de fabriek uitgaat voordat deze 110% in orde is. Die informatie(type, wanneer gemaakt, welke fabriek etc) omtrent je iDevice die je kan vinden op de site waar ik even de naam van kwijt ben, stelt in mijn ogen dan ook niet echt veel voor.

Graag hoor ik van jullie wat de defecten waren aan jullie iPhone 4(S)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17 November 2011, 12:37
» iPhone 6s Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 6 April 2011
Berichten: 70
Standaard

Afgelopen vrijdag mijn 4s wit binnen gekregen via Apple Storeicon (NL)
Mijn iPhone 4s had het vervelende tril geluid ( rattle sound )
Meteen gebeld maandag en kreeg een vervangende opgestuurd,,
Die ik gister al binnen had gekregen, ( heel vaag allemaal ), Terwijl de andere nog niet eens was opgehaald
De vervangen had het zelfde probleem, en zelfs een krasje aan het frame onder het simkaart slot

Vandaag weer gebeld, Hadden ze niet eens de vervangende op mogen sturen als ze de eerste iPhone 4S nog niet binnen hadden

Nu worden ze allebij opgehaald en krijg dan pas weer een nieuwe opgestuurd

Hoe kansloos en pruts werk is dit van APPLE

Begin me toch zo erg te irriteren aan de APPLE , het lijken wel prutsers die geen verstand hebben.

Hoeveel van die defecte iPhone 4S gaan er rond dan???

Ik kon ook kiezen om mijn geld terug te krijgen en proberen de 4s ergens anders te halen

Wat moet ik nu doen mensen ,, AUB help mij ik word er gek van
  #3  
Oud 17 November 2011, 12:54
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 March 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ik voel je frustratie djdee. Ik zou Apple nog 1 keer de kans geven op een goedwerkend product en dan als nummer 3 niet goed functioneert, je smartphone elders gaan zoeken en dus je geld terugvragen.

Ik lees op diverse buitenlandse fora mensen met ook defecte iPhone 4S-en.
Het is een feit dat Apple dus laatste tijd niet meer die mooie producten aflevert als vroeger. Toen las ik zelden over problemen als met bijvoorbeeld de iPhone 4 en iPhone 4S
dit jaar.
(ow, wat zal ik nu de echte die hard Apple fans tegen het zere been schoppen haha)
  #4  
Oud 17 November 2011, 14:28
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 31 October 2011
Berichten: 17
Standaard

Ik heb mijn 4s sinds vorige week maar ben nog niet blij met me gele scherm, zit alleen te twijfelen om het terug te sturen. Vind dat ik voor € 700,- wel een perfecte telefoon mag verwachten. Ben het inderdaad met je eens dat Apple bij de 4s eigelijk gewoon een *** product afleverd, je hoort en ziet alleen maar problemen inderdaad. Iets wat met de 4 en 3gs stukken minder was!
  #5  
Oud 17 November 2011, 14:35
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 June 2008
Berichten: 17
Send a message via twitter to Roel71
Standaard

Heb mijn 32gb zwart laten vervangen, slechte switch tussen gsm/3g netwerk en Wi-Fi viel uit en alleen via herstart tel. weer aan de gang te krijgen. Heb de nieuwe inmiddels binnen echter nog niets gehoord over de "oude", die ligt hier dus ook nog....
  #6  
Oud 17 November 2011, 15:41
» iPhone 6s Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 6 April 2011
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel71 Bekijk bericht
Heb mijn 32gb zwart laten vervangen, slechte switch tussen gsm/3g netwerk en Wi-Fi viel uit en alleen via herstart tel. weer aan de gang te krijgen. Heb de nieuwe inmiddels binnen echter nog niets gehoord over de "oude", die ligt hier dus ook nog....
Ja die kan je dus mooi houden, apple is gewoon zo dom geweest om al eerder een toestel op te sturen zonder dat de oude is opgehaald,
  #7  
Oud 17 November 2011, 15:52
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 June 2008
Berichten: 17
Send a message via twitter to Roel71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djdeee Bekijk bericht
Ja die kan je dus mooi houden, apple is gewoon zo dom geweest om al eerder een toestel op te sturen zonder dat de oude is opgehaald,
Zou je denken? Neem aan dat er nog wel iemand wakker wordt bij Apple om hem alsnog voor retour aan te melden.... (maar als hij blijft liggen, hij is wel te gebruiken...;-))
  #8  
Oud 17 November 2011, 16:22
» iPhone 6s Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 6 April 2011
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel71 Bekijk bericht
Zou je denken? Neem aan dat er nog wel iemand wakker wordt bij Apple om hem alsnog voor retour aan te melden.... (maar als hij blijft liggen, hij is wel te gebruiken...;-))
ja , denk het wel, want ze mogen niet eerder een vervangende op sturen als de oude nog niet is opgehaald. heb ik vandaag te horen gekregen, heb er ook 2 thuis liggen
die allebei weer opgehaald moeten worden voordat ik weer een vervangende krijg
  #9  
Oud 17 November 2011, 16:30
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 June 2008
Berichten: 17
Send a message via twitter to Roel71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djdeee Bekijk bericht
ja , denk het wel, want ze mogen niet eerder een vervangende op sturen als de oude nog niet is opgehaald. heb ik vandaag te horen gekregen, heb er ook 2 thuis liggen
die allebei weer opgehaald moeten worden voordat ik weer een vervangende krijg
Dat werd mij ook verteld, er zou binnen 24 uur contact opgenomen worden voor de retourzending. (dat is inmiddels 2 dagen geleden)

Hoop dat de nieuwe goed is, lees toch over redelijk wat klachten over de 4s

Ze hebben anders tijd genoeg gehad om de opvolger vd 4 te maken....
  #10  
Oud 17 November 2011, 16:35
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 March 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Kunnen jullie mij precies aangeven hoeveel dagen eroverheen zijn gegaan van melding defecte iPhone/bestelling nieuwe toestel en daadwerkelijke levering ervan?

Ik had namelijk bij de nieuwe die besteld is, de verwachte leveringsdatum van 23 nov - 30 nov. Gisteren een mail ontvangen dat ie al eerder zal worden verzonden, namelijk binnen 3 dagen
  #11  
Oud 17 November 2011, 16:39
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 June 2008
Berichten: 17
Send a message via twitter to Roel71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Kunnen jullie mij precies aangeven hoeveel dagen eroverheen zijn gegaan van melding defecte iPhone/bestelling nieuwe toestel en daadwerkelijke levering ervan?

Ik had namelijk bij de nieuwe die besteld is, de verwachte leveringsdatum van 23 nov - 30 nov. Gisteren een mail ontvangen dat ie al eerder zal worden verzonden, namelijk binnen 3 dagen
Di mo gebeld, hierop vlot retournr. ontvangen. Kort daarop bestelling van Apple Storeicon, levering 1 a 2 weken. Gistermiddag melding van snellere levering en vandaag ontvangen.
Lang verhaal... Kortgezegd 2 dagen!
  #12  
Oud 17 November 2011, 16:42
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 March 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

@ Roel71
das inderdaad erg vlot! Kreeg jij gisteravond nog wel een 2e mail met daarin een tracking-number?
Want dat zou dan, denk ik, betekenen dat ik vanavond die mail ga ontvangen en morgen de iPhone kan verwachten
  #13  
Oud 17 November 2011, 16:46
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 June 2008
Berichten: 17
Send a message via twitter to Roel71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
@ Roel71
das inderdaad erg vlot! Kreeg jij gisteravond nog wel een 2e mail met daarin een tracking-number?
Want dat zou dan, denk ik, betekenen dat ik vanavond die mail ga ontvangen en morgen de iPhone kan verwachten
Denk dat je hem morgen mag verwachten...
  #14  
Oud 17 November 2011, 16:55
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 March 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Maar Roel71, kreeg jij nou wel of niet nog een mail gisteravond met een trackingnummer, of gewoon helemaal niet?
  #15  
Oud 17 November 2011, 17:01
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 June 2008
Berichten: 17
Send a message via twitter to Roel71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Het valt mij laatste dagen op dat aardig wat mensen hier op het forum hun splinternieuwe iPhone 4S laten omruilen voor een nieuwe ivm een of meerdere defecten.

Ikzelf heb hem gekocht via de Apple Storeicon (apple.nl) en na 4 dagen was mn beeldscherm zo goed als 'dood'. Kleuren klopten niet meer, heel veel grijze schokkende strepen door het beeldscherm.

Mijn mening is dat je voor 1 van de allerduurste smartphones op de markt toch wel mag verwachten dat ie op zn minst niet de fabriek uitgaat voordat deze 110% in orde is. Die informatie(type, wanneer gemaakt, welke fabriek etc) omtrent je iDevice die je kan vinden op de site waar ik even de naam van kwijt ben, stelt in mijn ogen dan ook niet echt veel voor.

Graag hoor ik van jullie wat de defecten waren aan jullie iPhone 4(S)
Ja die kreeg ik.
  #16  
Oud 17 November 2011, 17:02
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 March 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

oke, thanks voor de reply!
  #17  
Oud 17 November 2011, 17:05
» iPhone 6s Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 6 April 2011
Berichten: 70
Standaard

ja je moet gewoon bij je originele order kijken, bij volg verzending

daar onder staat het trackingnummer
bij mij was hij er ook binnen 2 dagen, alleen geen succes en het zelfde probleem
Roel was die van jou wel in orde ??

Hoop wel dat als ik de 3de ontvang dat alles goed is anders geef ik de moed op

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2011 om 17:06 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel71 Bekijk bericht
Zou je denken? Neem aan dat er nog wel iemand wakker wordt bij Apple om hem alsnog voor retour aan te melden.... (maar als hij blijft liggen, hij is wel te gebruiken...;-))
idd die van mij was maandag als retour aangemeld
en ben vandaag rond 1 uur gebeld door tnt om de eerste iPhone op te laten halen
dus het duurde 3 dagen ipv 48 uur
  #18  
Oud 17 November 2011, 17:08
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 February 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 316
Send a message via twitter to lolbroeck
Standaard

En wat gebeurt er met de 'kapotte' iphones 4S's? Worden die gemaakt??
Anders zou het zonde van de iPhone zijn...
  #19  
Oud 17 November 2011, 19:22
Pascal717's schermafbeelding
» iPhone 7 256GB (Zwart) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 October 2007
Locatie: Overpelt (BelgiŽ)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717 Send a message via twitter to Pascal717
Standaard

De iPhone laten vervangen wegens het trilgeluid. En het vervangende toestel had het ook weer
__________________
iPhone 7 Black - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #20  
Oud 17 November 2011, 20:26
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 May 2010
Berichten: 160
Standaard

Pascal, helaas volgens mijn verwachting dus, net als bij djdee

Het komt blijkbaar samen met de sterkere trilmotor die bewust is ingebouwd. Ik denk dus dat iedereen het heeft en in die zin geen defect is, hoewel er best exemplarisch wat (subtiele?) verschillen zullen zijn in de mate waarin er iets meetrilt, het blijft toch een mechanisch ding. Net zoals er enige variatie in schermkleur/helderheid is.

Defect of niet, op zich wel netjes dat Apple niet moeilijk doet en bij degenen die wat te klagen hebben ongezien een nieuw toestel levert om ze tevreden te houden.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G laten vallen - LCD vervangen. Matthi iPhone accessoires en onderdelen 2 28 June 2011 13:18
waarom vervangen van ipod 1g naar iphone 4? elhidoa Koopinformatie Nederland 6 30 July 2010 18:46
Heb laten unlocken. Maar heb programma nodig. dubbel-D Archief 2 30 January 2010 20:04
Waarom heb jij jouw iPhone gejailbreakt? kuotje Chat en geruchten 23 6 January 2010 20:40
Welke iphone 3g heb jij? blaugrana Chat en geruchten 46 9 November 2009 19:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.