//

waarom heb jij je iPhone 4S laten vervangen?

waarom heb jij je iPhone 4S laten vervangen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook gelezen dat mensen die al 1 of meerdere keren gewisseld hebben van iphone, na verloop van tijd terug last krijgen van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 22-11-11, 15:39
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Ik heb ook gelezen dat mensen die al 1 of meerdere keren gewisseld hebben van iphone, na verloop van tijd terug last krijgen van de trilmotor. Ik had er in het begin ook geen last van trouwens. Dat is pas na 2 weken gekomen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-11-11, 22:33
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

2 dagen geleden mijn iphone 4s uitgepakt, en ja hoor ook zo een irritante zoem tijdens het trillen. Ik heb hier nog een extra iphone 4s sealed liggen, ik durf te wedden dat die het ook heeft. Morgen ff bellen met apple store, en vragen wat ze hieraan gaan doen.
Voor 599.- euro verwacht je toch wel een beetje kwaliteit?
  #43  
Oud 24-11-11, 22:36
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
2 dagen geleden mijn iphone 4s uitgepakt, en ja hoor ook zo een irritante zoem tijdens het trillen. Ik heb hier nog een extra iphone 4s sealed liggen, ik durf te wedden dat die het ook heeft. Morgen ff bellen met apple store, en vragen wat ze hieraan gaan doen.
Voor 599.- euro verwacht je toch wel een beetje kwaliteit?
Jammergenoeg heeft bijna elke 4S gebruiker dit, denk dat er niks anders opzit dan ze te gebruiken en er aan te wennen? En idd wel slecht van Apple dat ze deze fouten altijd later ontdekken, net zoals de Antenne probleem van iPhone 4.
  #44  
Oud 24-11-11, 22:41
brammm brammm is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

ik heb een probleem met bellen , ik hoor gewoon een echo van mezelf als ik bel... als ik gebeld wordt is er geen probleem , heb mijn iphone al geruild ?
  #45  
Oud 25-11-11, 12:31
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

2e iphone 4s ook maar uit de doos gehaald, deze iphone heeft het probleem niet met de trilmotor. Deze heeft een andere probleem dit scherm is een stuk geler dan de eerste iphone 4s en er rammelt iets als ik de telefoon schud :S.

Net contact gehad met apple care over de iphone 4s trilmotor probleem. Meneer was verbaasd hij heeft dit nog niet eerder gehoord of meegemaakt.

Hij kon de iphone niet direct omruilen, maar hij gaat een retourdoosje opsturen, dan word de telefoon ter reparatie aangeboden

Heb je net een nieuwe iphone, mag die gelijk weer gerepareerd worden. Jippiee
  #46  
Oud 25-11-11, 13:07
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

ik heb net mijn tweede iphone binnen gekregen met identiek hetzelfde probleem als de eerste. de microfoon valt uit en mensen horen mij niet als ik lig. yep, alleen als ik lig. In bed bijvoorbeeld en ik lig te bellen horen mensen mij opeens niet mer..... heel irritant. was de eerste al ruim twee weken kwijt.... nu weer...
bah
  #47  
Oud 25-11-11, 13:18
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yocko Bekijk bericht
ik heb net mijn tweede iphone binnen gekregen met identiek hetzelfde probleem als de eerste. de microfoon valt uit en mensen horen mij niet als ik lig. yep, alleen als ik lig. In bed bijvoorbeeld en ik lig te bellen horen mensen mij opeens niet mer..... heel irritant. was de eerste al ruim twee weken kwijt.... nu weer...
bah
Heb je een nieuwe gekregen? of hebben ze de iphone 4s gerepareerd? heb je de iphone 4s met alle accesoires opgestuurd?
  #48  
Oud 25-11-11, 13:19
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
Heb je een nieuwe gekregen? of hebben ze de iphone 4s gerepareerd? heb je de iphone 4s met alle accesoires opgestuurd?
nope heb een nieuwe gekregen, nieuw toestel, het doosje met de accesoires was hetzelfde
  #49  
Oud 25-11-11, 14:17
Caneezy's schermafbeelding
Caneezy Caneezy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Ik had plastic tussen de Glas en metaal in, terug gegaan naar de Telfort shop en een nieuwe 4S gekregen in het wit
  #50  
Oud 25-11-11, 14:48
iKobus's schermafbeelding
iKobus iKobus is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 133
Standaard

Hier een kleine 'chip' van de plastic rand rechtsboven tussen scherm en frame af. TMob. gebeld en meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. Verder niets mis behalve dit cosmetisch probleempje dus hoop dat de nieuwe helemaal 100% is... De oude hoeft pas terug als de nieuwe binnen is; dus hulde aan TMob.!
__________________
 iPhone 2G 8GB USA  iPhone 5S 16GB White  ATV 3
 iPad 3 16GB Wi-Fi  iMac (21,5" late 2012)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G laten vallen - LCD vervangen. Matthi iPhone accessoires en onderdelen 2 28-06-11 13:18
waarom vervangen van ipod 1g naar iphone 4? elhidoa Koopinformatie Nederland 6 30-07-10 18:46
Heb laten unlocken. Maar heb programma nodig. dubbel-D Archief 2 30-01-10 20:04
Waarom heb jij jouw iPhone gejailbreakt? kuotje Chat en geruchten 23 06-01-10 20:40
Welke iphone 3g heb jij? blaugrana Chat en geruchten 46 09-11-09 19:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.