waarom heb jij je iPhone 4S laten vervangen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) yessss! zojuist een mail van Apple: de iPhone is verzonden (via TNT) en zal morgen arriveren. Dinsdag melding van mn defecte beeldscherm en meteen nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
yessss! zojuist een mail van Apple: de iPhone is verzonden (via TNT) en zal morgen arriveren. Dinsdag melding van mn defecte beeldscherm en meteen nieuwe besteld door een Apple medewerker en morgen in huis. Al met al, redelijk goede snelle service!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet nog niet of deze beter is, heb hem vanavond net ingeregeld en ga er morgen mee op pad, daarna weet ik meer... Had met name last van het switchen van 3g naar gsm en omgekeerd, morgen dus even testen, hang nu aan de wi-fi en wat me opvalt is dat wanneer ik de iphone boven en onder gelijktijdig aan de metalen rand vasthoudt zakt gelijk m'n wi-fi signaal weg. (met 1 boogje) |
|
||||
|
||||
Haha! Koop daarom nooit een toestel die net uit is ! Dan krijg je dit gezeik weer!
|
|||
|
|||
Aan de andere kant op I net laten enkel mensen hun negatieve verhalen horen de positieve hoor je niet en die gaan ook niet googlen erop.
Ik zelf heb de mijne nu bijna twee weken en merk eigenlijk niks van al deze dingen. Ow en de mijne is in week44 gemaakt volgens die ene site die de ts bedoelt. Sommige dingen is ook wel zoeken naar iets althans zo komt t in sommige topics over op mij. |
|
|||
|
|||
Vandaag m'n dagelijkse route naar het werk afgelegd, het bereik van deze iphone is veel beter, nagenoeg de hele weg 3g gehad. (voor zover ik kon kijken op de meest interessante punten voor mij in de route) Heb niet 1x geen service op het scherm zien staan... kortom het lijkt een goede ruil te zijn geweest....
|
|
|||
|
|||
Hallo
Direct een nieuw toestel gekregen na geen sim geen service en zeer slechte batterij. Bij volledig bereik kreeg ik toch geen telefoon. De nieuwe met een gloednieuwe sim geactiveerd en binnen een half uur weer geen service. Had de hoop al weer opgegeven maar sinds woensdag 16-11 18.30 nog steeds bereik geen uitval en accu staat nu op 51 % op 19-11 09.30(gebruik hem nu alleen om te bellen als test) ,kijken hoever we komen met deze batterij maar oogt allemaal positief.. De service van Apple is top . Laatst gewijzigd door Kiwi; 18-11-11 om 11:36. |
|
||||
|
||||
Ik lees dat iemand zegt dat de producten nu vaker kapot gaan dan vroeger. Vroeger waren minder mensen actief op een forum, dus lees je ook minder klachten. Ook lees je alleen klachten en geen succesverhalen. Daar is een forum voor. Kijk maar naar de topictitel... Je vraagt ermee om negatieve verhalen.
Kan best een feit zijn dat de huidige producten minder solide zijn dan vroeger hoor. Ik denk dat Apple heel snel is met vervangende toestellen aanbieden, als ik dat zo lees. De één noemt het amateuristisch, de ander klantenservice. Ik ben het met 'de ander' eens. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Krijg nu een 3de opgestuurd, De vervangende hebben ze vandaag opgehaald. Heb nu nog steeds de eerste in gebruik , die het perfect doet alleen die lastige vibratie ratlle sound Ben benieuwd of ze nu weer de iphone eerder opsturen dan dat deze is opgehaald, Vind het maar een beetje raar allemaal, Volgens mij komen er zoveel iphone's terug dat hun het drukker hebben met vervangende iphones terug sturen dan dat er bestellingen komen Succes ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2011 om 16:52 ---------- en heb weer een bevestiging dat mijn vervangende iPhone eerder wordt opgestuurd, haha grappig ben benieuwd aankomende week nr 3 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb alle iPhones gehad, laats mijn 4 verkocht en die trilde niet eens zo hard met een ratlle sound |
|
||||
|
||||
Mijn 4S 64GB Wit zal door Apple worden omgeruild omdat GPS niet functioneert. Hopelijk niet al te lange tijd zonder telefoon
|
||||
|
||||
Maar ik neem aan dat je bij al die fouten wel gewoon garantie hebt en een nieuwe meekrijgt? vandaag 1tje zelf gekocht
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is duidelijk dat er mensen zijn die het vervelend vinden, maar het is dus nog maar de vraag of het een defect is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is zwaar irritant en het hoort gewoon niet, En andere iphone 4s gebruikers hebben er wel en geen last van, en pas na 3 of 4 x omruilen hebben ze een goeie gekregen Als je niks weet beter ben je gewoon ff stil |
|
|||
|
|||
Waarom zo agressief?!
Ik weet wat het is. Ik heb het ook, een vriend van mij ook, een collega ook. Ik heb dus zelf nog geen 4s gezien die het niet heeft. Ik heb verder nergens gelezen dat iemand er geen last meer van had na het inruilen, alleen maar gebruikers die meldden dat hun volgende toestellen het ook hadden. Maar het zou natuurlijk kunnen. Als jij linkjes naar info hebt van mensen bij wie het is opgelost, dan graag, ik wil het ook wel weten. Het blijft een mechanisch iets, dus ik kan me voorstellen dat er exemplarisch wat verschillen zitten in de mate van hoe hard een en ander trilt en/of resoneert, maar ik kan me ook goed voorstellen dat Apple dit binnen de toleranties vindt vallen. |
|
|||
|
|||
Omdat het gewoon niet hoort, En het in mijn geval anders gewoon een fail lijkt van apple, en als je eens goed zoekt , en op andere forums kijkt hoor je wel zeker dat mensen hem naar 5 x wel een goeie hebben gekregen,
Waarom stuurt apple mij nu voor de 2de keer een vervangende toe, Omdat het gewoon weg niet hoort |
|
|||
|
|||
Kun je me helpen met zoeken? Ik kijk dagelijks op dit form, op Tweakers.net en op Apple support forum en ik heb het niet gevonden. Als jij het wel gevonden hebt zou ik het dus fijn vinden als je me een link kon geven.
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook wel eens willen weten welke mensen er geen last van hebben. Ik vroeg aan 2 vrienden of ze er last van hebben, en hun antwoord was: "neen, hij trilt wel harder, maar dat vind ik fijn." En wanneer ik hun toestel dan eens getest heb, bleek dat zij net hetzelfde geluid maken als de mijne. Volgens mij hebben idd 90% van de iPhones hier last van, maar 9/10 mensen merkt het niet echt.
|
|
|||
|
|||
hier op het youtube filmpje zie je dat de uploader zijn bescrhrijving heeft veranderd
Lovely iPhone 4S Buzzing - YouTube Good news, I finally got my iPhone swapped to a new one after comparing my iPhone to my freinds that didn't buzz. My advice is not to give up guys, don't let them get away with it. Took me 3 hard weeks of calling support and talking with the store. https://discussions.apple.com/thread...rt=15&tstart=0 en hier op het forum zelf was ook te lezen dat iemand em pas na 5 x omruilen een goeie heeft gekregen als jullie die vibro tril normaal vinden, dan is dit gewoon een dikke fail vind ik zelf persoonlijk erg jammer , want ik wil niks anders dan een iphone maar zo zie je maar weer apple is achteruit gegaan, Krijg vandaag weer een vervangende binnen ben benieuwd succes |
|
|||
|
|||
Bij mij trilt hij ook heel hard, maarja. Ik ga al die moeite niet doen voor dat
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G laten vallen - LCD vervangen. | Matthi | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 28-06-11 14:18 |
waarom vervangen van ipod 1g naar iphone 4? | elhidoa | Koopinformatie Nederland | 6 | 30-07-10 19:46 |
Heb laten unlocken. Maar heb programma nodig. | dubbel-D | Archief | 2 | 30-01-10 21:04 |
Waarom heb jij jouw iPhone gejailbreakt? | kuotje | Chat en geruchten | 23 | 06-01-10 21:40 |
Welke iphone 3g heb jij? | blaugrana | Chat en geruchten | 46 | 09-11-09 20:39 |
|
|