//

waarom heb jij je iPhone 4S laten vervangen?

waarom heb jij je iPhone 4S laten vervangen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) yessss! zojuist een mail van Apple: de iPhone is verzonden (via TNT) en zal morgen arriveren. Dinsdag melding van mn defecte beeldscherm en meteen nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-11-11, 20:38
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

yessss! zojuist een mail van Apple: de iPhone is verzonden (via TNT) en zal morgen arriveren. Dinsdag melding van mn defecte beeldscherm en meteen nieuwe besteld door een Apple medewerker en morgen in huis. Al met al, redelijk goede snelle service!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-11-11, 22:15
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djdeee Bekijk bericht
ja je moet gewoon bij je originele order kijken, bij volg verzending

daar onder staat het trackingnummer
bij mij was hij er ook binnen 2 dagen, alleen geen succes en het zelfde probleem
Roel was die van jou wel in orde ??

Hoop wel dat als ik de 3de ontvang dat alles goed is anders geef ik de moed op

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2011 om 17:06 ----------



idd die van mij was maandag als retour aangemeld
en ben vandaag rond 1 uur gebeld door tnt om de eerste iphone op te laten halen
dus het duurde 3 dagen ipv 48 uur

Ik weet nog niet of deze beter is, heb hem vanavond net ingeregeld en ga er morgen mee op pad, daarna weet ik meer...

Had met name last van het switchen van 3g naar gsm en omgekeerd, morgen dus even testen, hang nu aan de wi-fi en wat me opvalt is dat wanneer ik de iphone boven en onder gelijktijdig aan de metalen rand vasthoudt zakt gelijk m'n wi-fi signaal weg. (met 1 boogje)
  #23  
Oud 17-11-11, 22:43
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Haha! Koop daarom nooit een toestel die net uit is ! Dan krijg je dit gezeik weer!
__________________
  #24  
Oud 17-11-11, 23:02
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Aan de andere kant op I net laten enkel mensen hun negatieve verhalen horen de positieve hoor je niet en die gaan ook niet googlen erop.
Ik zelf heb de mijne nu bijna twee weken en merk eigenlijk niks van al deze dingen.
Ow en de mijne is in week44 gemaakt volgens die ene site die de ts bedoelt.
Sommige dingen is ook wel zoeken naar iets althans zo komt t in sommige topics over op mij.
  #25  
Oud 18-11-11, 09:13
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Vandaag m'n dagelijkse route naar het werk afgelegd, het bereik van deze iphone is veel beter, nagenoeg de hele weg 3g gehad. (voor zover ik kon kijken op de meest interessante punten voor mij in de route) Heb niet 1x geen service op het scherm zien staan... kortom het lijkt een goede ruil te zijn geweest....
  #26  
Oud 18-11-11, 09:35
Kiwi Kiwi is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 32
Standaard

Hallo

Direct een nieuw toestel gekregen na geen sim geen service en zeer slechte batterij.
Bij volledig bereik kreeg ik toch geen telefoon.
De nieuwe met een gloednieuwe sim geactiveerd en binnen een half uur weer geen service.
Had de hoop al weer opgegeven maar sinds woensdag 16-11 18.30 nog steeds bereik geen uitval en accu staat nu op 51 % op 19-11 09.30(gebruik hem nu alleen om te bellen als test) ,kijken hoever we komen met deze batterij maar oogt allemaal positief..

De service van Apple is top .

Laatst gewijzigd door Kiwi; 18-11-11 om 10:36.
  #27  
Oud 18-11-11, 10:17
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik lees dat iemand zegt dat de producten nu vaker kapot gaan dan vroeger. Vroeger waren minder mensen actief op een forum, dus lees je ook minder klachten. Ook lees je alleen klachten en geen succesverhalen. Daar is een forum voor. Kijk maar naar de topictitel... Je vraagt ermee om negatieve verhalen.

Kan best een feit zijn dat de huidige producten minder solide zijn dan vroeger hoor. Ik denk dat Apple heel snel is met vervangende toestellen aanbieden, als ik dat zo lees. De één noemt het amateuristisch, de ander klantenservice. Ik ben het met 'de ander' eens.
  #28  
Oud 18-11-11, 15:26
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
yessss! zojuist een mail van Apple: de iPhone is verzonden (via TNT) en zal morgen arriveren. Dinsdag melding van mn defecte beeldscherm en meteen nieuwe besteld door een Apple medewerker en morgen in huis. Al met al, redelijk goede snelle service!
De service is heel goed, alleen mogen hun geen vervangende opsturen voordat de andere terug is, En ben niet te blij want mijn vervangende had het zelfde probleem en was zelfs beschadigd, en het simkaart dongeltje zat ook scheef,,

Krijg nu een 3de opgestuurd, De vervangende hebben ze vandaag opgehaald.

Heb nu nog steeds de eerste in gebruik , die het perfect doet alleen die lastige vibratie ratlle sound

Ben benieuwd of ze nu weer de iphone eerder opsturen dan dat deze is opgehaald,

Vind het maar een beetje raar allemaal, Volgens mij komen er zoveel iphone's terug dat hun het drukker hebben met vervangende iphones terug sturen dan dat er bestellingen komen

Succes

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2011 om 16:52 ----------

en heb weer een bevestiging dat mijn vervangende iPhone eerder wordt opgestuurd, haha grappig
ben benieuwd aankomende week
nr 3
  #29  
Oud 18-11-11, 19:12
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djdeee Bekijk bericht
Afgelopen vrijdag mijn 4s wit binnen gekregen via apple store (NL)
Mijn iphone 4s had het vervelende tril geluid ( rattle sound )
Meteen gebeld maandag en kreeg een vervangende opgestuurd,,
Die ik gister al binnen had gekregen, ( heel vaag allemaal ), Terwijl de andere nog niet eens was opgehaald
De vervangen had het zelfde probleem, en zelfs een krasje aan het frame onder het simkaart slot

Vandaag weer gebeld, Hadden ze niet eens de vervangende op mogen sturen als ze de eerste iphone 4s nog niet binnen hadden

Nu worden ze allebij opgehaald en krijg dan pas weer een nieuwe opgestuurd

Hoe kansloos en pruts werk is dit van APPLE

Begin me toch zo erg te irriteren aan de APPLE , het lijken wel prutsers die geen verstand hebben.

Hoeveel van die defecte iphone 4s gaan er rond dan???

Ik kon ook kiezen om mijn geld terug te krijgen en proberen de 4s ergens anders te halen

Wat moet ik nu doen mensen ,, AUB help mij ik word er gek van
Mensen, mensen, dit ratelend geluid is dus GEEN DEFECT! Dit is op vrijwel alle iphone 4s'en en was ook al het geval bij de 4 en 3GS: heeft te maken met de camera, kan geen kwaad en is alleen een beetje vervelend misschien (vind ik ook hoor, maar dat went)
  #30  
Oud 18-11-11, 19:48
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd Bekijk bericht
Mensen, mensen, dit ratelend geluid is dus GEEN DEFECT! Dit is op vrijwel alle iphone 4s'en en was ook al het geval bij de 4 en 3GS: heeft te maken met de camera, kan geen kwaad en is alleen een beetje vervelend misschien (vind ik ook hoor, maar dat went)
ik heb het over de trilfunctie,, niet het camera geluidje, en dat hoort zeker niet,,

heb alle iPhones gehad, laats mijn 4 verkocht en die trilde niet eens zo hard met een ratlle sound
  #31  
Oud 18-11-11, 19:50
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Mijn 4S 64GB Wit zal door Apple worden omgeruild omdat GPS niet functioneert. Hopelijk niet al te lange tijd zonder telefoon
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #32  
Oud 18-11-11, 20:14
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Maar ik neem aan dat je bij al die fouten wel gewoon garantie hebt en een nieuwe meekrijgt? vandaag 1tje zelf gekocht
  #33  
Oud 22-11-11, 11:23
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devi2012 Bekijk bericht
ik heb het over de trilfunctie,, niet het camera geluidje, en dat hoort zeker niet,,

heb alle iPhones gehad, laats mijn 4 verkocht en die trilde niet eens zo hard met een ratlle sound
Nogmaals: dit is geen iPhone 4, de 4s heeft een heel andere, sterkere, trilmotor dan de iPhone 4, en trilt daarom harder. Hij zit ook op een andere plek. Zie de teardowns op de iFixit site.

Het is duidelijk dat er mensen zijn die het vervelend vinden, maar het is dus nog maar de vraag of het een defect is.
  #34  
Oud 22-11-11, 11:32
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aaifone Bekijk bericht
Nogmaals: dit is geen iPhone 4, de 4s heeft een heel andere, sterkere, trilmotor dan de iPhone 4, en trilt daarom harder. Hij zit ook op een andere plek. Zie de teardowns op de iFixit site.

Het is duidelijk dat er mensen zijn die het vervelend vinden, maar het is dus nog maar de vraag of het een defect is.
Kerel, het is een irritant zoemend geluid, net of iets tegen de behuizing aan trilt aan de binnenkant, als je je vinger daar aan de onderkant tegen aanhoud waar de nieuwe tril moter zit stopt het geluid

Dit is zwaar irritant en het hoort gewoon niet, En andere iphone 4s gebruikers hebben er wel en geen last van, en pas na 3 of 4 x omruilen hebben ze een goeie gekregen

Als je niks weet beter ben je gewoon ff stil
  #35  
Oud 22-11-11, 12:22
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Waarom zo agressief?!

Ik weet wat het is. Ik heb het ook, een vriend van mij ook, een collega ook. Ik heb dus zelf nog geen 4s gezien die het niet heeft. Ik heb verder nergens gelezen dat iemand er geen last meer van had na het inruilen, alleen maar gebruikers die meldden dat hun volgende toestellen het ook hadden. Maar het zou natuurlijk kunnen. Als jij linkjes naar info hebt van mensen bij wie het is opgelost, dan graag, ik wil het ook wel weten.

Het blijft een mechanisch iets, dus ik kan me voorstellen dat er exemplarisch wat verschillen zitten in de mate van hoe hard een en ander trilt en/of resoneert, maar ik kan me ook goed voorstellen dat Apple dit binnen de toleranties vindt vallen.
  #36  
Oud 22-11-11, 12:42
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

Omdat het gewoon niet hoort, En het in mijn geval anders gewoon een fail lijkt van apple, en als je eens goed zoekt , en op andere forums kijkt hoor je wel zeker dat mensen hem naar 5 x wel een goeie hebben gekregen,

Waarom stuurt apple mij nu voor de 2de keer een vervangende toe, Omdat het gewoon weg niet hoort
  #37  
Oud 22-11-11, 13:21
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Kun je me helpen met zoeken? Ik kijk dagelijks op dit form, op Tweakers.net en op Apple support forum en ik heb het niet gevonden. Als jij het wel gevonden hebt zou ik het dus fijn vinden als je me een link kon geven.
  #38  
Oud 22-11-11, 13:59
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Ik zou ook wel eens willen weten welke mensen er geen last van hebben. Ik vroeg aan 2 vrienden of ze er last van hebben, en hun antwoord was: "neen, hij trilt wel harder, maar dat vind ik fijn." En wanneer ik hun toestel dan eens getest heb, bleek dat zij net hetzelfde geluid maken als de mijne. Volgens mij hebben idd 90% van de iPhones hier last van, maar 9/10 mensen merkt het niet echt.
  #39  
Oud 22-11-11, 14:13
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

hier op het youtube filmpje zie je dat de uploader zijn bescrhrijving heeft veranderd


Lovely iPhone 4S Buzzing - YouTube


Good news, I finally got my iPhone swapped to a new one after comparing my iPhone to my freinds that didn't buzz. My advice is not to give up guys, don't let them get away with it. Took me 3 hard weeks of calling support and talking with the store.

https://discussions.apple.com/thread...rt=15&tstart=0

en hier op het forum zelf was ook te lezen dat iemand em pas na 5 x omruilen een goeie heeft gekregen

als jullie die vibro tril normaal vinden, dan is dit gewoon een dikke fail
vind ik zelf persoonlijk erg jammer , want ik wil niks anders dan een iphone

maar zo zie je maar weer apple is achteruit gegaan,

Krijg vandaag weer een vervangende binnen

ben benieuwd

succes
  #40  
Oud 22-11-11, 14:47
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Bij mij trilt hij ook heel hard, maarja. Ik ga al die moeite niet doen voor dat
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G laten vallen - LCD vervangen. Matthi iPhone accessoires en onderdelen 2 28-06-11 13:18
waarom vervangen van ipod 1g naar iphone 4? elhidoa Koopinformatie Nederland 6 30-07-10 18:46
Heb laten unlocken. Maar heb programma nodig. dubbel-D Archief 2 30-01-10 20:04
Waarom heb jij jouw iPhone gejailbreakt? kuotje Chat en geruchten 23 06-01-10 20:40
Welke iphone 3g heb jij? blaugrana Chat en geruchten 46 09-11-09 19:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.