4.1 last van jailbreak back-up? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren eindelijk mijn 4 gekregen! Back-up van mijn 3g (jailbreak) teruggezet en alles goed! Maar wat schetst mijn verbazing! De naam van de provider die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.1 last van jailbreak back-up?
Gisteren eindelijk mijn 4 gekregen! Back-up van mijn 3g (jailbreak) teruggezet en alles goed! Maar wat schetst mijn verbazing! De naam van de provider die ik op mijn 3g via (erica Make it Mine) had aangepast staat ook gewoon in mijn 4! En ook mijn "Numeric Battery" die ik via SBSettings had ingesteld staat netjes rechts in de hoek... Ik kan deze dingen nu dus niet meer aanpassen.... iemand een idee?
Zie ook de screenprint: Laatst gewijzigd door "R"; 30-05-11 om 13:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Inderdaad een bekend probleem. Eén van de redenen waarom ik dus ook nooit een reserve kopie terug plaats. Je neemt toch altijd rommel mee naar je "nieuwe" iPhone.
|
|
|||
|
|||
Restoren werkte inderdaad, deze kan dus dicht......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Back-up van op afstand | HildeB | iTunes | 2 | 14-12-10 17:58 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
back up van 3G ook op 2G zetten | jordiavp | iTunes | 5 | 25-12-09 18:10 |
Terugzetten van back-up | macmichel | Archief | 2 | 24-08-08 12:51 |
waar op iPhone zet ik back-up van pc? | kimwispel | Desktop-applicaties | 1 | 18-08-08 15:42 |
|
|