Outlook rules werken niet op iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn Outlook desktop e-mail heb ik diverse rules aangemaakt, zodat de mail op basis van afzender al in afzonderlijke mapjes binnenkomt. Op mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook rules werken niet op iPhone 4s
In mijn Outlook desktop e-mail heb ik diverse rules aangemaakt, zodat de mail op basis van afzender al in afzonderlijke mapjes binnenkomt.
Op mijn iPhone kan ik deze rules laten pushen, ECHTER: Ik krijg alleen een notificatie wanneer een mail in de Inbox binnenkomt (en dus niet van de mails die in de rules binnenkomen). Heb al flink lopen Google-en, maar kom niet tot een oplossing. Iemand hier? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik meen dat je dat kunt verhelpen door te gaan naar:
Instellingen / Email, contacten, agenda's / ga naar het betreffende account en klik er op / ga naar "push email mappen" en vink daar de mappen aan die je gepusht wilt hebben. |
|
|||
|
|||
De mails worden dan idd in de rules gepushed. Echter krijg ik geen melding (!) van een mail wanneer deze in een rule is gepushed....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
iPhone: iPhone 3G 3.0 jailbreak thema's werken niet | Yash100 | Jailbreak | 0 | 21-06-09 16:24 |
Mac OS X: Video's werken niet op iPhone 3G | plushomme | iTunes | 1 | 14-07-08 18:54 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|