3GS start niet op en wil niet herstellen : error 9 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er andere opties?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er andere opties?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ne, ik heb een iPhone 3G en die blijft hangen op het Apple logo... En tot nu toe ( al 6 maand ofzo) heb ik nog steeds geen oplossing... M'n Samsung star gaat langer mee dan mn iPhone, best grappig...
|
|
|||
|
|||
Zonet deze mail ontvangen van een reparateur...
Beste, Alvast bedankt voor uw aanvraag. Onze excuses voor het laattijdig antwoorden. Na uw uitleg te hebben gelezen, blijkt het dat uw moederbord defect is, het is helaas te duur om deze te vervangen. Een nieuw moederbord kost evenveel als een nieuwe iPhone. Onze excuses hiervoor. mvg Leuk zeg! Maar toch heb ik de indruk dat het iets anders is! |
Labels |
error 9, iphone, itunes, opstarten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS Start niet meer op Error 1015 | blvdl | iPhone algemeen | 13 | 01-01-12 16:27 |
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet | ceyhun27 | iPhone algemeen | 1 | 24-12-10 20:04 |
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error | flopkabouter | Jailbreak | 1 | 23-06-10 15:50 |
Simlockvrije 3GS wil niet meer herstellen in iTunes (+logfile) | Moehaha | iTunes | 6 | 17-01-10 17:45 |
[iTunes] Herstellen naar 1.1.1 wil niet, krijg een error | keanu | Archief | 4 | 18-12-07 19:32 |
|
|