update iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, sinds kort heb ik een iphone 3gs uit china die gejailbreaked is. Zou deze graag updaten van versie 4.1 naar ios 5, maar hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update iphone 3gs
hallo,
sinds kort heb ik een iphone 3gs uit china die gejailbreaked is. Zou deze graag updaten van versie 4.1 naar ios 5, maar hebben mij afgeraden dit te doen omdat deze dan niet meer ga werken. klopt da? en wat kan ik doen om dit wel te kunnen uitvoeren? groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klopt niets van, Als deze gejailbreaked is dan gaat de jb er van bij het updaten of restoren. Ik geef je de tip om te restoren, dan zijn alle gegevens op de iPhone gewist en zit je ook op iOS 5.0.1
Als Hij simlockvrij is dan doe je beter niks Want dan is de simlock ervan... Aan jou de keus |
|
|||
|
|||
Als ik mijn I phone update via i tunes is zal deze dan weer in het chinees staan? En kan ik deze dan weer simlock vrij maken? heb op youtube een paar fimpjes gevonden om iphone weer unlock vrij te maken...iemand ervaring mee?
gegroet Laatst gewijzigd door jetho313; 28-11-11 om 06:56. |
|
||||
|
||||
In zoverre klopt het advies, dat de iPhone zeer waarschijnlijk middels een jailbreak simlockvrij gemaakt is. Gaat TS een restore of update doen, verdwijnt idd de jailbreak en dus ook de mogelijk geïnstalleerde unlock tools. Dan kan de TS zijn iPhone niet meer activeren en zit hij met een veredelde iPod.
Vraag aan de TS: kijk in Cydia (de jailbreak app) of er een unlocktool geïnstalleerd is. Is dat het geval, dan is je iPhone niet origineel / officieel / via de officiële manier simlockvrij (ook wel imei unlocked genoemd) en zit er een simlock (providerlock) op, die mbv de jailbreak is omzeild. Dan is mijn advies: doe niets en lees je eerst helemaal in in de unlock materie, baseband / modem firmware etc. vóór je ook maar iets doet. Gezien je vraag over 'updaten via cydia' vermoed ik dat je er nog te weinig van weet om te weten wat je precies kunt doen (no pun intended!!). Je kunt anders met een iPhone komen te zitten die je niet meer kunt gebruiken (iig om te bellen) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3GS update mislukt | liang | iPhone algemeen | 3 | 17-11-11 13:13 |
Iphone 3GS update | gerben72 | iPhone algemeen | 5 | 27-09-11 22:49 |
iPhone 3GS update 3.1 --> 4.3.2 | pauluz | Archief | 8 | 19-04-11 00:18 |
iPhone 3GS: update iphone 3gs | tjtommy | Unlock | 0 | 26-07-10 17:36 |
|
|