//

hoe kom ik uit recovery mode?

hoe kom ik uit recovery mode? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een en ander gedaan nu blijft mn iphone op recovery mode, 10 sec. home knop enz. vastgehouden maar hij gaat gewoon weer terug naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-11, 18:46
iMasteri iMasteri is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 27
Standaard hoe kom ik uit recovery mode?

heb een en ander gedaan nu blijft mn iphone op recovery mode, 10 sec. home knop enz. vastgehouden maar hij gaat gewoon weer terug naar recovery modus.
PLZ hoe kom ik eruit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-11, 21:07
jmoonen jmoonen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 37
Standaard

Tinyumbrella downloaden, connecten en klikken op Exit Recovery.
  #3  
Oud 20-03-12, 15:38
Jeremy026 Jeremy026 is offline
• iOS 1.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard Help! Hoe uit de Recovery Mode?

Help ajb! Mijn iPhone is gisteren zomaar in de Recovery Mode gesprongen. Stekkertje en itunes logo, dat is het enige wat ik zie. Restoren via itunes is geen optie, want dan ben ik al mijn data kwijt. En er staan nogal wat interviews op die ik nog moet uitwerken (als freelance journalist gebruik ik voicerecorder). Hoe kan ik nu mijn iPhone uit de recovery mode krijgen met behoud van mijn meest recente data??? (de laatste update dateert alweer van te lang geleden). Is er een oplossing?

Laatst gewijzigd door colliehome; 20-03-12 om 15:49. Reden: Geld bieden is tegen de forum regels
  #4  
Oud 20-03-12, 15:51
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Heb je al eens een harde reset gedaan. Anders zal herstel de enige oplossing zijn. Als je je iphone veel gebruikt dan is back up zeker nodig. Maar dat wist je al.

kijk ook hier http://forum.iculture.nl/wiki/Recovery-mode
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #5  
Oud 20-03-12, 16:31
Jeremy026 Jeremy026 is offline
• iOS 1.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Nee, dat wist ik nog niet.... Ik ben nogal een digibeet. En noem me naïef, maar als ik mijn iPhone gebruik, ga ik ervanuit dat ie geen rare dingen doet. Of dat ie me niet zomaar vraagt alles te resetten met verlies van alle data. Ik snap het oook niet. Als mijn computer crasht, staat alles nog op de harde schijf. Mijn iPhone heeft toch een flash geheugen? Waarom blijven foto's e.d. niet daarop bewaard? Heb met Apple gebeld en die zeggen dat derden wel programmaatjes aanbieden die kunnen helpen in dit geval, maar dat ze die niet mogen ondersteunen. Waarom vinden ze zelf niet zo'n programma uit. En wat zijn dat voor programmaatjes dan? Harde reset heb ik al tig keer gedaan - helpt voor geen meter. DFU? Ik heb tot tien geteld, maar daarna krijg ik gewoon weer dat pesterige beeld van itunes en het stekkertje te zien. Is er dan echt geen manier om mijn data te behouden???
  #6  
Oud 20-03-12, 16:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeremy026 Bekijk bericht
. Als mijn computer crasht, staat alles nog op de harde schijf. Mijn iPhone heeft toch een flash geheugen?
Als de HD van jouw computer crasht en je maakt geen backups ben je alles kwijt. Als het flash geheugen van een iPhone, om wat voor reden dan ook, corrupt geworden is en je hebt geen backups gemaakt ben je alles kwijt.

Probeer nu eerst om met TinyUmbrella uit Recovery Mode te geraken. Als het flash geheugen nog min of meer intact is lukt dat wel. Lukt het niet zal je moeten herstellen (en in de toekomst backups maken van belangrijke data).
  #7  
Oud 20-03-12, 17:50
Jeremy026 Jeremy026 is offline
• iOS 1.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Heb Tiny Umbrella gedownload en druk dan steeds op 'Exit Recovery', maar dan verschijnt er links, onder recovery devices, steeds weer een serienummer, en dan kan ik nog een keer op exit recovery drukken - en dit hele proces blijft zich herhalen, zonder dat mijn iphone uit de recovery komt....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU S a n d e R Jailbreak 5 24-08-09 14:42
iPhone: Hoe kom ik uit DFU mode? Shlomo Jailbreak 2 25-06-09 07:48
Hoe kom ik uit de DFU mode dingemansje Archief 0 24-07-08 12:50
Hoe uit recovery mode gaan? hansje Archief 2 31-01-08 00:06
Help! Ik kom niet uit recovery mode aernout Unlock [archief] 37 03-12-07 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.