//

Gestolen iPhone gerepareerd

Gestolen iPhone gerepareerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Afgelopen maart is mijn iPhone 4 gestolen en helaas nooit meer terug gezien. Wel aangifte gedaan maar dit heeft ook niks opgeleverd. Nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-11, 04:07
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard Gestolen iPhone gerepareerd

Hallo allen,

Afgelopen maart is mijn iPhone 4 gestolen en helaas nooit meer terug gezien. Wel aangifte gedaan maar dit heeft ook niks opgeleverd. Nog wel het doosje en de factuur bewaard voor het geval dat.

Nu kreeg ik tot mijn stomme verbazing zojuist een mailtje van Apple over mijn recente ervaringen met het onderhoud aan mijn iPhone. Aangezien ik geen reparaties heb laten doen toch even bij Apple ingelogd en het bleek dat mijn gestolen toestel nog bij mij geregistreerd stond en dat deze nu een ander serienummer heeft waaruit blijkt dat ie refurbished is.

Nu vraag ik mij af of ik ergens na kan gaan waar die reparatie gedaan is en/of ik er achter kan komen wie dat heeft laten doen? Ik kan op mijn supportprofiel namelijk geen reparaties terugvinden.

Ik hoop dat iemand mij hier wat meer info over kan geven.
Alvast bedankt in ieder geval!
__________________
 iPhone 5S 16GB (White)  iPad Mini Retina Wi-Fi 32GB (White) 
 MacBook Pro 13"  Apple TV 2 
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-11, 08:57
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Bellen met Apple?
Er staat een nummer dat je kan bellen op de site wie weet kunnen ze je helpen!
  #3  
Oud 29-11-11, 10:25
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Inderdaad; en leg de situatie uit. Als je een proces verbaal kan overleggen, kan jij alles nog te bewijzen ook!

Laatst gewijzigd door ballegooier; 29-11-11 om 10:58.
  #4  
Oud 29-11-11, 13:04
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Boel uitprinten en meenemen naar de politie.
Ooit zoiets gehad met een brommer van mn stiefzoon, alles opgelost toen. (wil overigens geen false hoop geven)
  #5  
Oud 29-11-11, 14:13
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Dan ga in ieder geval contact opnemen met Apple en de politie zodra ik weer thuis ben. Zit nu nog 2 weken in Aruba dus kan vanaf hier niet zo heel veel doen.
Alleen wel vreemd dat ik zelf niks van een reparatie terug kan zien terwijl het toestel nog wel bij mij regegistreerd staat. Ik was nog op zoek naar het case en/of repair ID maar dat kan ik nergens vinden.

In ieder geval bedankt voor het meedenken en zodra ik meer weet laat ik hier weten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zo..... mijn Iphone wordt gerepareerd !!!!! Michael_D iPhone accessoires en onderdelen 1 19-10-11 12:08
Iphone met vochtschade kan niet worden gerepareerd Jan-Anton iPhone algemeen 3 10-08-10 18:57
iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!! SaraSara iPhone algemeen 8 26-04-10 21:30
Iphone 2g gerepareerd, maar werkt niet? Berrie iPhone algemeen 10 29-10-09 16:58
Kapotte iphone word niet gerepareerd in USA Apple store?! Maciver iPhone algemeen 6 04-06-08 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:22.