//

Fout bij reservekopie verwijderen

Fout bij reservekopie verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week maandag heb ik mijn Iphone voor reparatie aangeboden. Gister heb ik een nieuwe iphone gekregen van Vodafone. Ik heb mijn back-up in icloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-11, 20:36
ryan4 ryan4 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard Fout bij reservekopie verwijderen

Vorige week maandag heb ik mijn Iphone voor reparatie aangeboden. Gister heb ik een nieuwe iphone gekregen van Vodafone. Ik heb mijn back-up in icloud terug gezet van mijn oude iphone op het nieuwe toestel. Nu wil ik de back-up in icloud van mijn oude toestel verwijderen omdat deze nu overbodig is geworden. Als ik de back-up in icloud wil verwijderen krijg ik de foutmelding ''er is een probleem opgetreden bij het verwijderen van Iphone probeer het later opnieuw''.

Iemand enig idee hoe ik de back-up kan verwijderen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-11, 06:48
kommer1967's schermafbeelding
kommer1967 kommer1967 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Houten
Berichten: 64
Standaard

Ik had het zelfde met een oude back-up.
Ales geprobeerd, maar geen uitkomst.
Zelfs Apple forum kon mij niet helpen.
Het probleem was naar 2 dagen verholpen.
Probeer het eens morgen, dan kan het zomaar dat je het kunt verwijderen.
Succes.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2011 om 06:50 ----------

Hier mijn post:http://forum.iculture.nl/f147/icloud...en-icloud.html
__________________
iPhone X 256GB, iPad Pro 10.5inch 512GB 4G, MacBook Pro Touch Bar 13inch 2017, iMac 21inch 4K 2017, TV 4,  Watch 3 42mm
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
fout melding bij reservekopie maken sander junger iPhone algemeen 0 20-10-11 17:16
Kan geen reservekopie maken van de iPad omdat zich een fout heeft gedaan johan1967 iPad algemeen 2 10-07-11 11:04
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten lionking iPhone algemeen 0 30-11-10 05:58
Windows: Iphone kan geen reservekopie maken (fout -20) MrMyagiii iTunes 10 26-10-10 22:56
Windows: Fout melding bij aanmaken van reservekopie hakkie37 iTunes 2 12-10-09 20:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.