Fout bij reservekopie verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week maandag heb ik mijn Iphone voor reparatie aangeboden. Gister heb ik een nieuwe iphone gekregen van Vodafone. Ik heb mijn back-up in icloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout bij reservekopie verwijderen
Vorige week maandag heb ik mijn Iphone voor reparatie aangeboden. Gister heb ik een nieuwe iphone gekregen van Vodafone. Ik heb mijn back-up in icloud terug gezet van mijn oude iphone op het nieuwe toestel. Nu wil ik de back-up in icloud van mijn oude toestel verwijderen omdat deze nu overbodig is geworden. Als ik de back-up in icloud wil verwijderen krijg ik de foutmelding ''er is een probleem opgetreden bij het verwijderen van Iphone probeer het later opnieuw''.
Iemand enig idee hoe ik de back-up kan verwijderen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik had het zelfde met een oude back-up.
Ales geprobeerd, maar geen uitkomst. Zelfs Apple forum kon mij niet helpen. Het probleem was naar 2 dagen verholpen. Probeer het eens morgen, dan kan het zomaar dat je het kunt verwijderen. Succes. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2011 om 06:50 ---------- Hier mijn post:http://forum.iculture.nl/f147/icloud...en-icloud.html
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fout melding bij reservekopie maken | sander junger | iPhone algemeen | 0 | 20-10-11 18:16 |
Kan geen reservekopie maken van de iPad omdat zich een fout heeft gedaan | johan1967 | iPad algemeen | 2 | 10-07-11 12:04 |
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten | lionking | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 06:58 |
Windows: Iphone kan geen reservekopie maken (fout -20) | MrMyagiii | iTunes | 10 | 26-10-10 23:56 |
Windows: Fout melding bij aanmaken van reservekopie | hakkie37 | iTunes | 2 | 12-10-09 21:13 |
|
|