//

Accu laad niet tot 100% op

Accu laad niet tot 100% op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke. Ik heb hem vanochtend om 9:30 uit de lader gehaald. Opnieuw uit-aan gezet, en Wifi uitgezet, want deze stond constant aan. Niet gebruikt tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-12-11, 14:28
Rubino Rubino is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 56
Standaard

Oke.

Ik heb hem vanochtend om 9:30 uit de lader gehaald. Opnieuw uit-aan gezet, en Wi-Fi uitgezet, want deze stond constant aan. Niet gebruikt tot 14:00, even naar gebruik gekeken, stond er netjes 3:28 min standby, wat dus wel klopt. En 9 Minuten gebruikt, wat niet helemaal klopt. Batterij stond tot mijn verbazing nog op 100% terwijl gister bij zelfde gebruik op 75% stond. Dus misschien toch aan de Wi-Fi gelegen?

Ik heb 4 minuten ge-whatsapp, en direct 3% verloren.

Ook zie ik bij gebruik van de Iphone dat de zowel de standby stand en de gebruik stand oplopen. Dit vindt ik wel raar, want in principe zou de standby stand dan blijven staan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. conquistadorr Jailbreak 0 22-06-11 18:18
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 18:55
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. remko iPhone algemeen 8 19-08-09 08:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.