Wat betekent dit televisietje? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat betekent dit televisie icoontje / dient het voor? Ik kan het niet vinden (of eigenlijk opzoeken) omdat ik niet weet waar ik op moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat betekent dit televisietje?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Visual effects schakel je er mee in volgens mij.
|
||||
|
||||
Wat ik me ervan herinner, als ik er op tik, wordt het teeveetje blauw. Verder gebeurde er niets. Gek genoeg is het icoontje op dit moment (wilde er dus nog eens op tikken) verdwenen ?!
|
|
|||
|
|||
volgens mij krijg je dit in de app remote. Door op dit icoontje te klikken, krijg je een soort screensaver op je beeldscherm (van je mac).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het schermpje komt bij mij niet voor in de iPod app. |
|
||||
|
||||
Aha, we zijn er uit!
Bedankt jongens! Het is inderdaad alleen zichtbaar in de Remote.app Ik dacht dat ik dit in de iPod.app gezien had, maar niet dus. Dit verklaart ook het misverstand dat ik niet begreep waarom ik dat teeveetje nu af en toe WEL en af en toe NIET dacht gezien te hebben. Net even naar m'n mac gelopen en ja hoor: van die vreselijke lelijke visualisaties te zien..... Pu-ra-chtig. ⚠ Nu weet ik in ieder geval wat het is, en kan ik weer tevreden slapen Laatst gewijzigd door ballegooier; 02-12-11 om 11:42. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat betekent dit icoon? | sjowol | iPhone algemeen | 22 | 10-02-11 18:21 |
Wat betekent dit icoon (statusbar)? | Disksoft | iPhone algemeen | 11 | 28-10-10 18:27 |
Wat betekent dit? | ReneJongsma | Archief | 1 | 13-10-10 18:41 |
raar icoon statusbar, wat betekent dit? | desonnaville | iPhone algemeen | 2 | 06-09-10 08:38 |
wat betekent dit? | MCMRTN | Jailbreak | 3 | 15-06-10 20:47 |
|
|