Reparatie van iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgebruikers, Ik kom er even niet uit. Vorige week heb ik geregeld dat ik mijn iPhone 4S kon opsturen voor reparatie, omdat de trilmotor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reparatie van iPhone 4S
Beste forumgebruikers,
Ik kom er even niet uit. Vorige week heb ik geregeld dat ik mijn iPhone 4S kon opsturen voor reparatie, omdat de trilmotor los zat waardoor hij een goedkoop gezoem maakte. Gekozen voor de advanced replacement voor 30 euro, kreeg ik binnen 2 dagen een andere iPhone 4S ter vervanging. Prima toestel, ietwat gelig scherm maar géén trilmotor problemen en hij werkt perfect. Nu vandaag ineens een pakketje met mijn oorspronkelijke iPhone 4S met een brief waarin staat dat ze een diagnostische test hebben gedaan en ze niets konden vinden en alles weer naar behoren werkt. Eenmaal getest, blijkt dat hij toch nog luid gezoem maakt bij het trillen.. Zucht. Twee vragen. 1. Is dit een fout van Apple dat ik mijn oorspronkelijke iPhone terug krijg? Nu zit ik met twee iPhones. 2. Moet ik het vervangende toestel (welke wel goed werkt) terugsturen? Of kan ik er ook voor zorgen dat m'n oorspronkelijke iPhone die nog steeds defect is, weer wordt opgestuurd ter reparatie? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bel met Apple en leg het probleem uit, waarschijnlijk een vergissing. Dit is de enige instantie die je écht kan helpen.
Laat je niet verleiden tot.... (vul zelf maar in). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu kan ik rustig zeggen dat ik een eerlijk persoon ben en even afwacht op een bericht van Apple. Krijg ik dit niet, dan bel ik ze zelf om te zorgen dat die 'extra' iPhone weer terug komt. |
|
||||
|
||||
Maar vergeet niet je oorspronkelijke probleem! Dit moet nog wel opgelost worden en dit valt zeker binnen de garantie. Waar heb je het toestel gekocht? Anders even contact opnemen met de verkoper.
Mocht het niet verholpen kunnen worden, kun je altijd voorstellen aan Apple dat je het replacement exemplaar houdt en de 'defecte' terugstuurt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met terugkrijgen van reparatie | v1tje | Koopinformatie Nederland | 4 | 24-11-10 00:05 |
iPhone morgen ophalen van reparatie, refurbished? | Sam Granger | Odido (T-Mobile) | 52 | 26-07-10 23:18 |
Bestelmaar.nl - problemen met reparatie van iPhone | Maaike_22 | Koopinformatie Nederland | 2 | 15-02-10 11:39 |
|
|