Bestelmaar.nl - problemen met reparatie van iPhone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondertussen heeft Bestelmaar.nl mij een zeer nette en passende oplossing gedaan. Daarop voel ik mij min of meer verplicht mijn negatief beladen berichtje aan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Bestelmaar.nl - problemen met reparatie van iPhone
Ondertussen heeft Bestelmaar.nl mij een zeer nette en passende oplossing gedaan.
Daarop voel ik mij min of meer verplicht mijn negatief beladen berichtje aan te passen. Laatst gewijzigd door Maaike_22; 15-02-10 om 16:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Koopadvies en Ervaringen
__________________
|
#3
|
|||
|
|||
Er is weer nieuws omtrent mijn iPhone.
Nu, vandaag, weer gebeld met bestelmaar.nl en eindelijk goed nieuws. Ik heb afgelopen vrijdag een erg boze mail verzonden. Met alle afspraken en toezeggingen hierin om mijn woorden kracht bij te zetten en mijn eisen duidelijk te stellen. Mevrouw die ik sprak zei meteen; "ik heb uw naam hier vanochtend al horen vallen!" "Ik zal u doorschakelen". Ik zal er even bij zeggen dat ik mijn boze mail ook heb geccd naar de directeur van customer cares, tros radar en de consumentenbond Ik houd er niet van aan het lijntje te worden gehouden. Vriendelijke vrouw gesproken, ze maakte meteen haar excuses. Ze beaamde dat vanaf het moment dat ik mijn iPhone heb opgestuurd ter reparatie alles fout gelopen is. Ik had moeten ontvangen; - Ontvangstbevestiging = niet gehad - Wel of niet garantiegeval = niet gehad - Status reparatie = niet gehad - Hoe lang het duurt = niet gehad Er was wel een bijkomend probleempje, ik krijg niet mijn eigen gerepareerde iPhone terug....omdat ze die naar een andere klant hebben gestuurd Kortom; een ander heeft nu MIJN iPhone...nou ik mag hopen dat er niet echt veel gegevens meer van opstaan, maar is even minder belangrijk Mijn reactie hierop: ow.........(lange stilte), ik zag de bui al hangen. Maar...zei de vriendelijke mevrouw, ik heb met mijn manager overlegd en besloten dat u een nieuwe iPhone toegestuurd krijgt. Toch nog iets positiefs in deze weken!!! Echter moeten ze even kijken of de iPhones op voorraad zijn, de manager belt mij vanmiddag nog even en ik heb uiteraard om een bevestiging van de gemaakte afspraken via de mail gevraagd. Gelukkig heb ik haar mailadres al wel. Uiteraard zal ik hier blijven posten, zodat jullie een indruk krijgen van de verdere afhandeling. UPDATE: Via de mail een bevestiging van het gesprek van vanochtend ontvangen met hierin zwart op wit dat ik eind deze week mijn nieuwe iPhone zal ontvangen. Laatst gewijzigd door Maaike_22; 15-02-10 om 16:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met terugkrijgen van reparatie | v1tje | Koopinformatie Nederland | 4 | 24-11-10 00:05 |
Bestelmaar ervaring? | mavje | Koopinformatie Nederland | 5 | 11-10-10 21:08 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
Wi-Fi problemen op 64Gb 3G - reparatie | HanSolo | iPad algemeen | 4 | 27-08-10 18:55 |
T-mobile, verzekering/reparatie problemen. Brutaal!!! | jorisposma | Odido (T-Mobile) | 12 | 14-07-09 16:47 |
|
|