Hoe Contact in iphone aanmaken voor 2 prive exchangeservers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, ik heb mijn @gmail en @me account. Gmail is een actieve mail+agenda+contacten server. MobileMe wil ik gebruiken als backup contactlijst mocht er ooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe Contact in iphone aanmaken voor 2 prive exchangeservers
Hoi Allemaal,
ik heb mijn @gmail en @me account. Gmail is een actieve mail+agenda+contacten server. MobileMe wil ik gebruiken als backup contactlijst mocht er ooit iets fout gaan. Ik wil dus een dubbele contactenlijst aanhouden in mijn iphone. Alle dubbele contacten maakt de iphone een zichtbaar contact van met verwijzing naar beide servers. Mijn wens is om bij het aanmaken van een nieuw contact deze te laten opslaan op beide servers. is het mogelijk om dit in te stellen??? thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren | hannibal555 | iTunes | 1 | 26-07-11 01:17 |
Hoe gaat iPhone om met "Prive" afspraken | FunFactory | iTunes | 1 | 21-02-10 21:03 |
170 Contact van klant import van een niet aan itunes gekoppelde iphone hoe?? | bruut | iTunes | 0 | 28-11-09 22:24 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
contact en agenda gegevens overzetten hoe te handelen? | Indygo | iPhone algemeen | 0 | 10-11-07 15:54 |
|
|