mail verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb sinds een paar weken het volgende probleem. De iphone is soms alle mails kwijt, vervolgens gaat hij alles opnieuw van de hotmail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail verdwenen
hallo,
ik heb sinds een paar weken het volgende probleem. De iphone is soms alle mails kwijt, vervolgens gaat hij alles opnieuw van de hotmail server downloaden. Dit downloaden duurt erg lang aangezien ik vrij veel mails in mijn inbox heb staan en als ik geen verbinding met Wi-Fi heb gaat dit ook nog eens ten koste van mijn internet abbo. heeft iemand ene oplossing? groeten Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is vrij veel? Het is altijd aan te raden om de inbox klein te houden en eventueel met submappen te werken.
|
|
|||
|
|||
Je kunt bij instellingen-email,contracten,agenda-accounts en dan de account aantikken waar het om gaat, daar staat bij synchr email 1 dag, 3 dagen,1 week,2 weken,1 maand of geen limiet, aangeven wanneer je email wilt ophalen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prullenbak is verdwenen in mail | brekson | iPad algemeen | 4 | 23-05-11 09:46 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
E-mail account verdwenen? | dnabbor | iPhone algemeen | 0 | 21-02-09 11:54 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
|
|