Telefoonnumerinfo toevoegen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, in de iOS versies voor 5.0 kon ik, wanneer ik een contact aanmaakte, een aangepast label maken voor een telefoonnummer. Nu heb dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Telefoonnumerinfo toevoegen
Hallo allemaal,
in de iOS versies voor 5.0 kon ik, wanneer ik een contact aanmaakte, een aangepast label maken voor een telefoonnummer. Nu heb dus bij mijn contacten iPhone, HTC etc. staan. <aar... sinds 5.0 kan dit niet meer, toch? Vind het jammer. Bij de contacten waar ik het reeds gedaan heb, staan de aangepaste labels er nog wel en kan ik ze aanpassen. Bij nieuwe contacten niet meer. Wie weet raad??? Ik vond het wel leuk nl. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmm via
> Contacten > + (nieuwe contact) > tap op label voor het telefoonnummer (bij mij default mobiel) > onderaan staat nog steeds Voeg aangepast label toe. |
|
||||
|
||||
Dat doet hij nu dus niet meer... Raar...
|
|
||||
|
||||
bij mij werkt het ook gewoon hoor!
moest wel nadat ik een aangepast label had gemaakt eerst ff een andere kiezen en daarna dan mijn aangepaste label en voila! het stond er! rob |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nee heb 5.0
|
|
|||
|
|||
sorry, het is ondertussen 2014 en ik heb dit probleem ook. De hele regel:Voeg aangepast label toe is helemaal weg. In het begin lukte het nog wel maar nu dus niet meer rara. Het is toch wel handig als je binnen een familie met bv meerder mobile telefoons bij het label "mobiel" bv mobiel jan of mobiel piet neer kunt zetten.Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd. Ik ben al dagen aan het puzzelen maar kom er niet uit.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2014 om 14:03 ---------- HELP, de optie: "Voeg aangepast label toe" heeft het bij bij wel gedaan, maar is nu van mijn mobiel verdwenen rara, Heb het apparaat al een paar x weer opnieuw geïnstalleerd maar dat help ook niet.Ik persoonlijk vind het makkelijk als er binnen een familie met meerdere mobile telefoons je op label kunt aanpassen met bv: mobiel piet of mobiel jan. Het lukt mij dus niet meer, Kan iemand mij misschien helpen want ik weet het gewoon niet meer. De optie Voeg aangepast label toe is gewoon weg!!! Ik ben in het bezit van een I-phone 5c Laatst gewijzigd door WDS001; 14-09-14 om 11:16. Reden: Gewone tekst leest gemakkelijker dan vetgedrukt ;) |
|
||||
|
||||
hoi!
toevallig lees ik jou berichtje ik ben ondertussen zelf overgestapt naar android maar op de tel van mn vrouw iphone 4 [ 6.1] werkt het gewoon! nieuw contact toevoegen en dan bij telnr druk ik op bv mobiel en scrol dan naar beneden en kan dan aangepast label kiezen, nieuwe naam ingeven en saven, geen probleem! heel vreemd dat het bij jou niet lukt! je zou je tel kunnen resetten en de firmware er op nieuw opzetten! suc6 brummy |
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem en het is nu opgelost. Het heeft te maken met de contacten uit Outlook (hotmail). Die moet je uitzetten en dan komt je mogelijkheid voor het maken van aangepaste labels weer terug. Instellingen>E-mail, contacten en agenda's>Outlook>Contacten> uitzetten. Je krijgt een melding dat alle contacten uit Outlook uit je Iphone verdwijnen. Als je ze later toch nodig hebt kun je contacten gewoon weer aanzetten.
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt dit niet zo.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Podcasts toevoegen | psvpas | iTunes | 0 | 26-08-11 18:03 |
bestand toevoegen | basjuh93 | iPhone algemeen | 3 | 01-11-10 11:01 |
Wallpapers toevoegen | Guest-20231130183333 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 24-06-10 13:42 |
source toevoegen | Posthoorn62 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-09-08 17:14 |
|
|