bestand toevoegen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iTunes is de heletijd bezig met een bestand toe te voegen op mijn iPhone, het duurt nu al uren... en is nog niet klaar, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestand toevoegen
mijn iTunes is de heletijd bezig met een bestand toe te voegen op mijn iPhone, het duurt nu al uren... en is nog niet klaar, iTunes reageert ook niet...
Bestanden toevoegen Verwerken: 20100330 105749.m4a weet iemand wat het is en hoe het op te lossen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iphone aan en af koppelen, Itunes opnieuw opstarten of je gehele computer opnieuw opstarten gewoon een gevalletje van vast gelopen en niet reageren van Itunes.
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem; enkel is de foutmelding, de cijfertjes, anders, maarwel gelijksoortig..
Ik heb mijn computer al meerdere malen heropgestart, itunes gesloten.. Niets werkt, ik heb mijn iphone wel gejailbreakt. Weet iemand wat ik kan doen om dit op te lossen? |
|
|||
|
|||
memo bestanden
Ik had hetzelfde probleem.... heb toen al mijn memo bestanden gewist (in de voice recorder) en daarna was het probleem opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nederlands bestand | Grovert11 | iPhone algemeen | 0 | 22-12-10 16:09 |
backup bestand | bunqueejump | iPhone algemeen | 3 | 15-12-10 14:05 |
Bestand toevoegen mail ipad | fplin | iPad algemeen | 2 | 06-09-10 21:21 |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
Ispw-bestand 1.1.1 | JeroenR | Archief | 7 | 26-01-08 17:42 |
|
|