Photoshop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Guys, ook heb heb sinds kort een iPhone 4 en moet zeggen : dik te vrede met het toestel. Er is mij alleen door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Photoshop
Hi Guys,
ook heb heb sinds kort een iPhone 4 en moet zeggen : dik te vrede met het toestel. Er is mij alleen door de pc een vraag gesteld of ik de iPhone wilde kopellen aan Ps (Photoshop CS4 programma van het adobe master collection pakket). nu is het zo dat deze bij elke verbinding dit programma opent en dit is niet gewenst. het Ps programma is een veel te zwaar programma. nu is mijn vraag of iemand weet waar ik dit kan aanpassen en een ander programma kan selecteren. ik heb me suf gezocht en kan het nergens vinden. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Thx Gismo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien ook handig om te vermelden welke versie van windows je gebruik.
Vista/Windows 7 is in ieder geval: Contral panel | Programs | Set your default programs
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 31-10-10 om 17:33. |
|
|||
|
|||
Sorry, de xp versie
|
|
||||
|
||||
In de volgende link staat het voor XP beschreven:
iPhone, iPad, iPod touch: Disabling digital camera notification in Windows XP |
|
|||
|
|||
Ja, helemaal top.
Bedankt voor de hulp en de snelle reactie. Daar had inderdaad nog niet gekeken, werkt weer zoals ik wilde. Thanks. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Adobe Photoshop Express of ...? | steffen123 | iPhone Apps | 4 | 08-06-11 15:01 |
Foto: Photoshop Starter Edition | JapieHendriks | Muziek, foto & video | 2 | 09-11-10 11:40 |
Photoshop menu's op iPhone | koenverbruggen | iPhone Apps | 0 | 12-04-10 19:30 |
Welke Photoshop het beste? | jeremy14 | Jailbreak apps en thema's | 16 | 02-08-08 20:27 |
|
|