//

Herstelling iPhone uit 'buitenland'

Herstelling iPhone uit 'buitenland' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone (tweedehands) aangekocht met garantie wat loopt tot juni 2012. Nu heb ik (de gekende) problemen met de home-knop en zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-11, 10:40
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard Herstelling iPhone uit 'buitenland'

Hoi,

Ik heb een iPhone (tweedehands) aangekocht met garantie wat loopt tot juni 2012. Nu heb ik (de gekende) problemen met de home-knop en zou graag de iPhone binnen garantie laten herstellen.

Gezien een (klein) meningsverschil met de verkoper beschik ik niet over de aankoopbon maar als ik het s/n bij Apple intik dan zie ik:
Reparaties en servicedekking: actief

Uw product wordt voor reparaties en service gedekt door Apple's Beperkte Garantie.
Verwachte vervaldatum: 15 juni 2012


Ik woon in België en het toestel is (denk ik) aangekocht in Nederland. Ik heb deze tweedehands van iemand in NL aangekocht via dit forum.

Als ik nu het toestel wil herstellen dan moet ik volgens Apple in België bij Mobistar of Telenet zijn. Hoe kan ik dit nu aan boord leggen:
  • Toestel komt uit Nederland
  • Ik heb geen aankoopbon
  • Toestel is wel nog onder garantie
Wie kan mij advies geven om de iPhone binnen garantie hersteld te krijgen?
(als je bv. een iPhone in de UK heb gekocht kan je toch moeilijk naar daar gaan om hem te herstellen?)



Alvast bedankt


__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb

Laatst gewijzigd door wvy; 19-12-11 om 10:54.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-11, 11:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer heet eens bij een Apple Premium Reseller, zoals Maes in Herentals. Ik heb daar zeer goede ervaringen mee (omdat ik de eigenares persoonlijk ken).
  #3  
Oud 19-12-11, 12:28
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Binnen 14 dagen ga ik naar Londen. Zou ik hem aan de Genius-bar kunnen laten omruilen? Er zijn genoeg Apple store's in Londen dus (na afspraak) kan ik eventjes langsgaan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanschaf iPhone 4s uit buitenland verstandig? IPhoneandipad2 iPhone algemeen 7 15-10-11 19:26
Iphone 4 uit buitenland pieterwillems iPhone algemeen 3 15-10-10 16:11
iPhone: Jailbreak iPhone uit buitenland(?) sanders Jailbreak 0 03-07-10 02:27
iPhone 3gs uit buitenland? Boy van Baal Archief 5 24-10-09 21:21
Gesimlockte iPhone na herstelling Anty Orange 8 07-08-09 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.